Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 06:31

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація

Згідно пошукової Інтернет статистиці питання "куди піти вчитися"? за місяць задають собі близько 36 тисяч людей. Куди піти вчитися після 9 класу не знають близько 9 тисяч випускників, а охочих піти вчитися після 11 класу прибуває по 4,5 тисячі в місяць.
Ми узагальнили інформацію з цього питання і в цій статті дамо вам чіткі рекомендації для того, щоб ви могли вирішити куди ж все-таки вам піти вчитися, на що звертати увагу при виборі внз і яку освіту для вас буде прийнятніше.
По-перше, школярі повинні чітко утямити для себе, що у них є два шляхи:
-закінчити школу і піти вчитися після 11 класу у ВНЗ 
 - закінчити 9 класів і піти вчитися в училище, технікум, коледж аб ... Читати далі »
Переглядів: 2349 | Додав: Elena | Дата: 01.04.2012 | Коментарі (0)

"Кто не может достичь того, чего хочет, пусть хочет того, на что способен"
Леонардо да Винчи

"Что человек делает, таков он есть"
Георг Вильгельм Фридрих Гегель

"Поступки - следы помыслов. Были разумны помыслы - будут хороши поступки"
Б. Грасиан

"Поведение - это зеркало, в котором каждый показывает свой лик"
Иоган Вольфганг Гете

"Желающего идти судьба ведет, не желающего - влачит"
Сенека(философ)

"Человек не из одного какого - нибудь побуждения состоит, человек - целый мир, было бы только побуждение в нем благородно"
Федор Достоевский
Категорія: Порадник "Все в твоїх руках" | Переглядів: 516 | Додав: Lora | Дата: 01.04.2012 | Коментарі (1)

О.В.Слободянюк

«Головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як: громадянина."
Національна доктрина розвитку освіти Україну ХХІ столітті Новітні інформаційні технології та науково-технічний прогрес поряд з відкриттями, принесли і хвилюючі симптоми про стан здоров'я наших дітей, про шкільні форми патології зору, нервово-психічних дисфункцій, порушення постави. Навчання дітей перебуває у хронічній сенсорне-моторній, психоемоційній, нервово-вегатотивній напрузі. Неблагодійними факторами, що порушують детермінанти біологічного розвитку людини (пряме стояння, простір, рух, фізичні навантаження, орієнтовна пошукова діяльність), стали засоби передачі інформації, традиційна побудова уроку, мала фізична активність, освітлення, харчування, меблі, тощо. Найбільшу кількість вражень про навколишній світ мозок отримує чер ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1105 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (1)


З досвіду роботи вчителя
початкових класів
вищої категорії,
Барановської Оксани Вікторівни

«Читання - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.» В. Сухомлинський

Сформованість навички читання є однією з найважливіших умов успішного навчання учнів у школі, самостійного пізнання ними життя з літературних джерел. Характеризується ця складна навичка правильністю, усвідомленістю, швидкістю, виразністю і формується з неабиякими труднощами, особливо у слабозорих дітей. Знижений зір не дає змоги багатьом слабозорим досить повно і правильно пізнавати, спостерігати предмети, явища природи, життя і працю людей. Через це їхні уявлення про навколишній світ збіднілі, часто мають фрагментарний характер. Одержана за допомогою неповноцінного зору інформація погано закріплюється у пам’яті. Утворені образи швидко стираються або змінюються іншими. ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 826 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Автор - Кошарська Л.Л.

                   матеріал взято http://www.yrok.net.ua/publ/korekcijna_pedagogika/  


Луначарський А. В. «Сліпа людина, при правильній допомозі їй, може і повинна стати розкішним співробітником нашого оновленого життя» Вступ Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та Концепції загальноосвітньої галузі "Основи виробництва” ( "Технології”) трудове навчання відіграє важливу роль у здійсненні завдань загальноосвітньої школи з опорою на культурно-історичний досвід людства. Головною метою загальноосвітньої галузі «Технологія» є формування нової особистості учня, розвитку його здібностей, обдарувань, наукового світогляду, життєвої компетентності,уміння користуватися новітніми т ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 4404 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


З досвіду роботи
вчителя початових класів
вищої категорії Чернеги І.О.

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам. Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно -діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. У "Державному стандарті початкової загальної освіти" зазначено, що пріоритетними завданнями початкової школи є формування в учнів повноцінних читацьких, мовленнєвих, обчислювальних умінь і навичок, бажання та уміння вчитися. Поряд із функціональною підготовкою за роки початкової освіти діти мають набути достатнього особистого досвіду культури спілкування і співпраці у різних видах діяльності, самовираження у творчих видах завдань. Іншими ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 2163 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)




З досвіду роботи
вчителя англійської мови
СвистуненкоІ.В.

Творчу силу неможливо вичерпати. Що більше ви використовуєте її, то більше її стає. М. Ангелу. Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.. визначає, що мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Особистісний розвиток учня є однією з найвимогливіших проблем сучасної школи. Проблема полягає в тому, що система роботи вчителя іноземної мови роками не сприяла створенню умов для реалізації творчої особистості та особистісно-орієнтованого підходу. Вчителі іноземної мови п ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1193 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Останнім часом спостерігається стійка тенденція до зростання числа дітей з патологією зору. Саме тому виникає гостра необхідність в коректувальних заняттях різної спрямованості. Одним з таких занять є "Розвиток дотику і дрібної моторики".
Дослідженнями вченими різних країн встановлено, що рівень розумової діяльності, розвиток мови дітей знаходяться в прямій залежності від ступеня сформованості тонких рухів пальців рук. Заняття по розвитку дотику і дрібної моторики допомагають надавати позитивну дію на кору головного мозку і тим самим ослабляти залежність становлення зорових функцій від зорового дефекту.
Для того, щоб робота була ефективною і дала очікувані результати, необхідно ретельно вибирати форми роботи з дітьми, що мають порушення зору. На педагога лягає велика відповідальність. Він повинен виступити і як педагог, що самостійно відбирає порцію учбової інформації на заняття, і як автор-розробник наочного матеріалу.
Вел ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1432 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Початок систематичного навчання в школі є стресовою ситуацією в житті дитини, оскільки пов'язано з необхідністю адаптуватися до нових мікросоціальних умов. Цей процес супроводжується різноманітними зрушеннями у функціональному стані і значною мірою сказується на психоемоційній сфері. Від благополуччя адаптаційного періоду під час вступу до школи значною мірою залежить успішність подальшої соціальної діяльності дитини. Актуальність вибраної теми визначається тим, що інтенсифікація учбової діяльності, спостережувана останніми роками, а також перетворення в соціально-економічній сфері змінили умови життя дітей і визначили необхідність повторного поглибленого аналізу пристосованої діяльності дитини під час вступу до школи і соціально-психологічної практики, пов'язаної зі шкільною адаптацією. Шкільна дезадаптація призводить до зниження учбової мотивації, деформації міжособових відносин, розвитку невротичних станів, формування девіантних ф ... Читати далі »
Категорія: Батьківські збори | Переглядів: 8950 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


«Самая большая ошибка при поиске работы – не знать, на что ты способен, и это в такой области, от которой зависит ваше будущее благополучие», - писал Дейл Карнеги.

Последствия неправильно выбранной профессии затрагивают как самого человека, так и все общество. Смена профессий, неудовлетворенность работой часто оказываются следствием ошибок, совершаемых человеком еще при выборе своего профессионального пути. Отказ от нелюбимой работы ставит человека перед выбором новой профессии. А ошибка, совершенная во второй раз, порождает у человека неверие в свои силы и возможности.
К неправильному выбору профессии может привести множество причин, и поэтому все ошибки, допускаемые человеком, можно разделить на три группы: незнание мира профессий; незнание самого себя; незнание правил выбора профессии.
Отождествление профессии со школьным предметом. Нет таких профессий, как физик, историк или литератор. Это области знания и направлен ... Читати далі »

Категорія: Батьківські збори | Переглядів: 883 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (1)

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz