Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 07:37

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація



Материал подготовила
Приходченко О.А.

На сегодняшний день информационная компетентность для выпускника является не привилегией, а необходимостью для успешной социализации. Многообразие источников и видов информации не должна стать препятствием для развития конкретного ученика, а, наоборот, благодатной почвой для развития информационной компетентности. Эволюция компьютеров и программного обеспечения привела к достаточной простоте их освоения для самых неподготовленных пользователей, в том числе младших школьников и даже дошкольников. Всё большее количество детей получает доступ к компьютеру в раннем возрасте – дома, у друзей, в кружках. Компьютерные технологии качественно изменяют содержание, методы и организационные формы обучения и при определённых условиях могут способствовать раскрытию, сохранению и развитию индивидуальных способностей обучаемых, их личностны ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1550 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Матеріал підготовлено
вчителем поч.класів
Приходченко О.А.

Розробка психолого-педагогічного підходу до поетапного впровадження комп'ютерної техніки, як нового засобу колекційного навчання розпочалася у 1990 році. Проект здійснювався за участю корпорації IBM «Не працездатні діти та інваліди» і мав на меті втілення комп'ютерної техніки в корекційне навчання. Комп'ютерними класам IBM забезпечили 34 спеціальні школи для дітей із сенсорними порушеннями, створили комп'ютерний центр «Інвалтех», а також відкрили спеціальні комп'ютерні центри на дефектологічних факультетах педагогічних вузів, університетів. На сучасному етапі розвитку шкільної системи освіти помітна тенденція до ширшого використання комп'ютерів — ефективного засобу розвиваючого навчання. У шкільній - практиці вони використовуються не лише на спеціальних заняттях з інформатики, а й під час вивчення загальноо ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 832 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Здоров'я – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми (діти-через необізнаність, дорослі – через легковажність) бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути – дуже важко, інколи неможливо.
Природа дарує нам здоров'я з однією умовою: що ми будемо належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати своє тіло. Порушивши цю умову, людина втрачає безцінний дар, часом назавжди.
Василь Сухомлинський наголошував: "Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров'я – це найважливіша праця вчителя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили".
Збереження і зміцнення здоров'я молодого покоління – найважливіша функція шкільної освіти. На законодавчому рівні вона визначена законами України "Про освіту", "Про загальну середню осві ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 761 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідом
Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності.
Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.
Стає ясно, що сучасний учитель-професіонал повинен відрізнятись "обличчям незагального виразу". Досягти ж цього результату сьо ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 666 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


2012 рік Президент України проголосив Роком культури та відродження музеїв
2012 рік проголошено Роком спорту та здорового способу життя (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. № 360-р "Про заходи щодо підготовки та проведення в Україні у 2012 році Року спорту та здорового способу життя")
СІЧЕНЬ
1 січня - Новорічне свято. 4 січня - 175 років від дня народження Павла Гнатовича Житецького (1837–1911), українського філолога, педагога, громадського діяча. 6 січня - Святвечір. Багата кутя. 7 січня - Різдво Христове. 13 січня - Щедра кутя. 14 січня - Новий рік за старим стилем. День Святителя Василя Великого. 130 років від дня народження Івана Івановича Огієнка (церков. ім’я – Іларіон) (1882–1972), українського церковного та громадського діяча, історика церкви, педагога. 75 років від дня народження Євгена Пилиповича Гуцала (1937–1995), українського письменника, поета, публіциста. 15 січня - 20 років (1992) ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 595 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Автор: С. Дишлєва,
учитель української мови та літератури

Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої і захоплення. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати за різними каналами: підручник, довідкова література, лекція вчителя, конспект уроку.
Але, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання, навіщо це потрібно. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.
Вже давно доведено, що кожен учень по ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1317 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

     У комплексі працюють 69педагогів. Мають вищу категорію - 20 ,  І категорію – 21, ІІ категорію – 11, спеціаліст – 17(переважно вихователі ДНЗ та початкової школи), педагогічні звання: старший учитель – 10, вчитель - -методист – 1 (Кучеренко ГР, вч.початкових класів).

        Могильникова Антоніна Дмитрівна, директор комплексу – за рік до утворення комплексу на посаді методиста ДНЗ №54 для дітей зі зниженим зором у 2001/2002нр посіла ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсу «Методист року» та отримала приз глядачевих симпатій. З 2003року працює на посаді директора МСНВК для дітей зі зниженим зором

     Добровольська Тамара Петрівна- працювала з 1974рок ... Читати далі »

Переглядів: 4502 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (2)


Шановні гості та користувачі нашого сайту під час перегляду інтернет сторінок ваші очі втомлюються. Втома одна з основних причин зниження зору, тому наш сайт пропонує вам корисні вправи для очей виконуючи, які ваші очі відпочинуть та відновляться до нової роботи.





Категорія: Порадник "Все в твоїх руках" | Переглядів: 531 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)



Категорія: Порадник "Все в твоїх руках" | Переглядів: 1030 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Відповідно до національної програми "Освіта" передбачено використання світового досвіду для створення системи освіти, яка б відповідала стандартам ХХІ ст. До таких наукових розробок належить програма розвитку творчої особистості, що є прообразом принципово нової системи освіти. Його основна мета – розвиток здібностей дитини, на відміну від "навчання", де відбувається механічне засвоєння знань. Якщо учень залишається звичайним виконавцем і йому не вдається відчути задоволення від творчості, то сформувати стійкі пізнавальні інтереси не можливо.
Розвиток творчої особистості потребує відповідних умов, від яких залежить його ефективність, продуктивність виявів особистості як суб'єкта діяльності. Цьому найбільшою мірою сприяє навчально-виховний процес з єдиними підходами та вимогами до кожної дитини, наданням їй максимальних можливостей для виявлення і розкриття творчих здібностей, обдаровань на всіх етапах. Але вони швидко втомлюються, а це ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1069 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz