Важливим аспектом, що визначає характер змін у системі освіти, є науково-технічний прогрес та його вплив на соціальні та суспільні відносини. Комп’ютерні технології постійно вдосконалюються, стають більш насиченими, ємними, гнучкими, продуктивними, націленими на різноманітні потреби користувачів. Промисловість та мас-медіа стали першими «сферами-користувачами» мультимедійних розробок. Навчання з використанням мультимедійних засобів також уперше здійснювалося у сфері виробництва для підвищення кваліфікації персоналу. Американські дослідники дійшли висновку, що використання засобів мультимедійних технологій у процесі навчання дозволяє істотно підвищити показники змістового розуміння та запам’ятовування запропонованого матеріалу. Серед причин, частіше за інші, називали можливість синкретичного навчання (одночасно зорового та слухового сприйняття матеріалу), активну участь в управлінні поданням матеріалу, легке повернення до тих розділів, які
... Читати далі »
Масаж і вправи для ступні не завадять, навіть якщо плоскостопість не підтвердили. Якщо п’ятка трохи виступає — це вже свідчить про схильність до плоскостопості й певні зміни в правильному положенні стопи. Як гадаєте, що заважає чоловікам служити в армії, а жінкам підібрати туфлі на шпильці до вечірньої сукні? Все правильно: плоскостопість, а точніше — деформація стопи, яку не виправили в дитинстві. Здавалося б, які проблеми від плоскої ступні? Виявляється, таке ось незначне фізіологічне порушення може викликати „сколіоз, мікроструси мозку, головні болі й артрози в більш дорослому віці. Остаточно позбутися цієї хвороби майже не вдається, однак навіть незначна профілактична робота дає відчутний результат і гарантує ніжкам, так би мовити, повноцінне життя! Докладніше розповідають наші експерти. Раніше й справді в армію з плоскостопістю не брали, — розповідає ортопед-травматолог, доцент кафедри спортивної медицини Національного університет
... Читати далі »
Л. Нафікова - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України ДІАГНОСТИКА МУЗИЧНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ НА МУЗИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ
У статті представлені розроблені та модифіковані діагностичні методики, спрямовані на визначення вихідного рівня музично-діяльнісної компетентності дітей з порушеннями зору.
У системі засобів всебічного, гармонійного розвитку дитини зі зниженим зором особливе місце належить мистецтву, метою якого є розвиток особистості та її соціалізація через музично-естетичну, художньо-культурну та емоційно-практичну діяльність (Л.Вавіна, В.Єрмаков, Л.Куненко, О.Літвак, І.Моргуліс, Є.Синьова, Л.Солнцева та ін.). Відомо, що зоровий аналізатор розвивається у тісній взаємодії з іншими сенсорними системами (слуховою, дотиковою, кінетичною тощо), що позитивно впливає на формування зорово-слухових, зорово
... Читати далі »
1. Прочитай текст, роблячи маленькі паузи на розділових знаках всередині речення і великі паузи – в кінці. 2. Вибери та познач на полях, в якому темпі, яким тоном та з якою гучністю голосу будеш читати текст:
• Темп – спокійний, нормальний, повільний, швидкий, помірний, сповільнений; • Тон – схвильований, роздратований, переляканий, радісний, добрий, дружній, захоплений, ніжний, спокійний, розповідний, офіційний, байдужий, впевнений, грубий, злий; • Гучність – звичайно, тихіше від звичайного, голосніше звичайного, голосно, дуже голосно, крик, тихо, дуже тихо, пошепки. 3. Знайди і підкресли в тексті слова і вирази, які допомагають передати настрій. 4. Знайди всі питальні й окличні речення, прочитай їх з належною інтонацією. 5. Простеж, як і від чого змінюється поведінка героїв. Передай ці зміни голосом. 6. Поміркуй, в якому темпі треба читати цей твір і чому? 7. Пограй в «Морські хвилі» - чита
... Читати далі »
Цікавий великодній обряд. Він пов'язаний з пасхальними співаками, які ходили по селах на другий і третій день Пасхи. Музиканти обходили всі будинки в селі і перед кожним будинком співали, вихваляючи господаря, членів його сім'ї, бажали їм плідної роботи, гарного врожаю, приплоду худоби. У відповідь господарі дякували артистів і давали їм дари: фарбовані яйця, ковбаси, сир, булки. Виконання цього обряду, як вважалося, сприяє урожаю, добробуту сім'ї, охороняє від різних негараздів.
Для батьків першокласників настала "гаряча пора". Адже з 1 квітня школи почали масово набирати малюків в 1-й клас. Однак якщо звичайну дитину влаштувати в школу простіше простого, то з особливими потребами (з ДЦП, аутизмом і т.д.) - вельми проблематично. У світі цю проблему вирішують створюючи так звані інклюзивні класи в звичайних школах, де здорові діти вчаться разом з "особливими". В Україні ж інклюзивна освіта тільки розвивається. Так, на сьогодні в Києві існує лише 16 таких шкіл. Одна з них - школа № 168, де навчаються діти з ДЦП. "На уроках в інклюзивних класах, крім учителя, присутній і його асистент. Він, якщо потрібно, пояснює матеріал "особливим" учням або допомагає писати тим, кому це робити складно. Ще є няні, які допомагають їм вийти до вбиральні або вирішити іншу проблему, - розповідає завуч школи Лариса Шевчук. - Також для таких учнів проводяться заняття з психологом і логопедом". Приблизно так само влаштован
... Читати далі »
1) Если вы зарегистрированы на ucoz Если вы хоть раз зарегистрировались в ucoz - это хватит на все сайты ucoz. Введите сюда адрес почты и пароль, который вы указывали при регистрации на любом сайте ucoz Если же нет - нажимаете Регистрация
2) Если у вас есть электронный почтовый ящик (любой – на Яндекс, Майл.ру, или другой) E-mail: * Введите адрес вашего почтового ящика Необхідно ввести робочу e-mail адресу, оскільки на неї буде відіслано лист для підтвердження реєстрації. Пароль: * Підтвердження пароля: * Пароль желательно сохранить, записать. Он понадобится для дальнейших входов на любые сайты ucoz. Ім`я: * Напишите ваши имя, фамилию. Нажмите на слово Всі, выберите необходимое. Можуть бачити:Всі Прізвище: * Поля обязательны для заполнения Можуть бачити:Всі
Нікнейм: * Пишем любое имя или слово, которое будет означать вас. Необхідно для фору
... Читати далі »
Чотири причини, чому кмітливі діти отримують двійки. У кожному класі є учень, який, попри непересічні здібності, отримує двійки за контрольні і самостійні роботи, не виконує домашні завдання і взагалі не цікавиться шкільним навчанням. Така дитина для вчителя, з одного боку, дуже «незручна», адже доводиться шукати індивідуальний підхід, підбирати додаткові завдання. З іншого — подарунок долі, бо, знайшовши «ключ» до неї, вчитель отримує золотого учня. «Освіта України» дізналася, як зацікавити здібного учня. Аби знайти правильний підхід до будь-якої дитини, найперше треба заглянути їй в душу. Тут необхідна консультація шкільного психолога. Звичайно ж, і в цьому разі не обійтися без улюбленої фрази «лікарів душі»: кожен випадок — індивідуальний. Та все-таки ми вирішили розглянути хоча б «вершину айсберга» феномена під назвою «розумний двієчник» з допомогою порад психолога Тетяни Дроботун. — Дуже часто талановиті
... Читати далі »