Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 13:11

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальна бібліотека [38]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Віртуальна бібліотека

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 38
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

презентація
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 396 | Завантажень: 30 | Додав: Elena | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (0)

Організація здоров язберігаючої діяльності учнів початкових класів у МСНВК-підготовлено Слободянюк О.В.

Віртуальна бібліотека | Переглядів: 425 | Завантажень: 48 | Додав: Elena | Дата: 06.04.2014 | Коментарі (0)

•При зниженні зорових можливостей у школярів спостерігається підвищена втомлюваність і знижується працездатність. У зв’язку з цим у системі корекційної допомоги дітям в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання необхідно передбачити комплекс гігієнічних і профілактичних заходів, які позитивно впливають на загальний стан дитини.Для ознайомлення необхідно навести мишкою на назву "викачати з серверу"
 
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 441 | Завантажень: 33 | Додав: Elena | Дата: 06.04.2014 | Коментарі (0)

1

Методичний коментар

РОЛЬ КАЗКИ У ВИХОВАННІ І НАВЧАННІ ДІТЕЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Василь Олександрович Сухомлинський був новатором у використанніказок у навчанні і вихованні. «Казки школи під голубим небом» видатногопедагога стали справжньою абеткою добротворення, школою виховання почуттів і розвитку духовності учнів. Дієвість впливу казки на учнів ґрунтується на чудодійній властивості перетворювати звичайний світ у незвичайний, в якому розмовляють рослини і тварини, відкриваються таємниці світобудови, закони добротворення й прекрасного життя.Творчо використовуючи досвід ВітторінодаФельтре, Я.А. Коменського, К.Д. Ушинського, М.І. Пирогова, Л.М. Толстого, A.C. Макаренка,Я. Корчака,В.О. Сухомлинський зрозумів, що казку можна використовувати як засіб розвитку мислення і мови дитини, коли діти не тільки будуть слухати казки, а самі їх творити. І таким чином одночасно вирішувалось три завдання: по-перше, дитина, створюючи казкові образи, розвиває образне мислення, по-друге, казкові образи треба зв’язати між собою, при цьому розвиваються творчі здібності, по-третє, все це треба висловити мовою. Таким чином, у дитини  одночасно розвиваються образне мислення, творчі здібності і мова. В.О. Сухомлинський пише: "Казка, гра, фантазія – животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і прагнень. Багаторічний досвід переконує, що естетичні, моральні та інтелектуальні почуття, які народжуються в душі дитини під враженням казкових образів, стимулюють потік думки, який пробуджує до активної діяльності мозок, зв’язує повнокровними нитками живі острівці мислення. Через казкові образи в свідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками; воно стає сферою духовного життя дитини, засобом висловлення думок і почуттів - живою реальністю мислення. Під впливом почуттів, що пробуджуються казковими образами, дитина вчиться мислити словами. Сухомлинський вважав, що без казки - живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттями дитини, — неможливо уявити дитячого мислення і дитячої мови як певного ступеня людського мислення і мови. Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, а й серцем, і не тільки лунає, а й відгукується на події і явища навколишнього світу, виражає своє ставлення до добра і зла. [1,153].

   У своїй школі педагог створив чудово оформлену Кімнату казок, яку часто відвідували діти. У Павлиській Кімнаті казки оживали чарівні образи. У ній було створено атмосферу, що вводила дітей у світ казок: багато малюків, які відтворювали епізоди казок, декорації. Час від часу, залежно від того, які казки читались, розповідались чи інсценізувалися, обладнання в кімнаті змінювалося, бо кожна картина, кожний образ, за словами Тривалі роки роботи в школі привели В.О. Сухомлинського до переконання, що в ранньому шкільному віці слово, різні види роботи над ним не тільки розвивають мовлення і мислення дитини, а й мають великий виховний і освітній потенціал.

Дитяча творчість саме починається з казки. "Словесна творчість - це могутній засіб розумового розвитку людини, перед якою відкривається світ. З того часу, як слово стає для дитини інструментом, за допомогою якого твориться нова краса, дитина піднімається на нову сходинку бачення світу, досягає якісно нового етапу в духовному розвитку. Їй хочеться у слові виявити своє захоплення, свій подив перед красою світу”, - писав він у статті "Слово рідної мови”. [1,52]

Впроваджуючи у свою роботу педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського, дійсно переконуєшся в тому, що його ідеї актуальні і сьогодні. Використовуючи його ідеї, під час проведення уроків ритміки, систематично створюю ситуацію імпровізаційної діяльності, яка пов’язана з творчістю учнів, вмінню передавати рухами свої почуття, настрій.Використання мультимедійних засобів навчання допомагає  учнямнавчитися перевтілюватися у казкових героїв, розвивати естетичні смаки та розпізнавати моральні цінності.

   У підготовці до проведення уроків, учні стають співавторами у створені костюмів та декорацій, що сприяє позитивно емоційному налаштуванню на творчий процес. Особливу роль під час уроків я відводжу грі. В якій кожен може залишатися особистістю, яка імпровізує, грає, моделює, створює свої епізоди казок. Завдяки грі створюється ситуація успіху в рольовій діяльності і кожен учень може привнести часточку свого бачення образу героя, якого грає. Поєднання музики, рухів, гри, відчуттів виховує у молодших школярів духовну красу світу, культуру спілкування, моральність.

Кожна казка невіддільна від краси, вона сприяє розвиткові естетичних почуттів, без неї неможливе благородство, щира чуйність до людського нещастя і страждань.Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, а й серцем.

Отже, В.О. Сухомлинський став для мене педагогом, який не лише розкрив високу мудрість і життєстверджуючий оптимізм казки, а й показав раціональні способи використання її у навчально-виховному процесі, навчив поетапному складанню казок.

Віртуальна бібліотека | Переглядів: 496 | Завантажень: 119 | Додав: Elena | Дата: 01.11.2013 | Коментарі (0)

Урок природознавства в 2 класі
Розділ «Природа взимку»
Підготувала вчитель вищої категорії МСНВК Кучеренко Галина Романівна
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 1923 | Завантажень: 0 | Додав: Elena | Дата: 10.10.2013 | Коментарі (0)

Кучеренко Галина Романівна
учитель вищої категорії,
старший вчитель
МСНВК
для дітей зі зниженим зором
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 879 | Завантажень: 0 | Додав: Elena | Дата: 10.10.2013 | Коментарі (0)

Звіт керівника МСНВК А.Д.Могильникової
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 494 | Завантажень: 253 | Додав: Elena | Дата: 14.06.2013 | Коментарі (0)

У збірці узагальнено досвід педагогів дошкілля шодо впровадження здоров язбережувальних технологій

Віртуальна бібліотека | Переглядів: 675 | Завантажень: 713 | Додав: Elena | Дата: 12.04.2013 | Коментарі (0)

випуск №  вересень-жовтень
редактор Барановська О.В.
Віртуальна бібліотека | Переглядів: 509 | Завантажень: 50 | Додав: Elena | Дата: 25.10.2012 | Коментарі (0)


Матеріал з книги відомого психолога О.В.Хухлаева "Практичні матеріали для роботи з дітьми 3-9 років". Книга надрукована московським видавництвом "Генеза" у 2003 році.

Віртуальна бібліотека | Переглядів: 2238 | Завантажень: 0 | Додав: Elena | Дата: 22.09.2012 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz