Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 22.10.2018, 10:30

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація

Головна » Методична скарбниця

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 180 | Додав: Elena | Дата: 25.01.2015 | Коментарі (0)

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 233 | Додав: Elena | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі

У даний час спостерігається збільшення впливу медіа-технологій на людину. Особливо це сильно діє на дитину, яка з великим задоволенням подивиться телевізор, ніж прочитає книгу

Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої і захоплення. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати за різними каналами: підручник, довідкова література, лекція вчителя, кон ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 458 | Додав: Elena | Дата: 23.01.2013 | Коментарі (0)

Здоров’язбережувальна компетентність 

МЕТА:
допомогти усвідомити, що здоров’я –це дар не тільки для людини, а й для суспільства; розширити уявлення про способи відтворення та збереження своїх фізичних,інтелектуальних,психоемоційних, творчих ресурсів; спонукати турбуватися про своє здоров’я; розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя;викликати позитивний настрій та бажання займатися фізичними вправами; сприяти формуванню дружніх взаємин між дітками; виховувати бажання постійно займатися фізичним удосконаленням.
РЕКОМЕНДАЦІЇ: пропагувати здоровий спосіб життя; використовувати під час навчально-виховного процесу здоров’язбережувальні методики; вивчати і запроваджувати в роботі з дітьми кращі зразки народної творчості; вивчати комплекси ритмічної гімнастики; створити умови для фізкультурно-оздоровчої роботи; залучати учнів до участі в різноманітних фізкультурно - оздоровчих заходах.
ВСТУП
На су ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 682 | Додав: Elena | Дата: 17.01.2013 | Коментарі (0)

Сутність культури здоров'я: Культура здоров'я - це цілісна система особистісних якостей (Включаючи її світогляд, духовність, цінності, знання, вміння та здібності), що орієнтують особистість на здоровий спосіб життя і забезпечують її високий рівень здоров'я. Культура здоров'я включає в себе культуру духовну, медико-гігієнічну, фізичну, які тісно взаємопов'язані між собою. Залежність здоров'я фізичної від здоров'я духовного передбачалося і в древніх навчаннях, останніми досягненнями доведені багато механізмів цієї залежності. При цьому розвиток культури здоров'я розглядається як невід'ємна частина розвитку особистості. Цілями розвитку культури здоров'я є: -Усвідомлення цінності здоров'я - Формування мотивацій на підвищення рівня здоров'я - Оволодіння необхідними руховими навичками і вміннями, сучасними способами оздоровлення - Формування стилю життя, що забезпечує саморозвиток здоров'я. Функції культури здоров'я: виховує
розвиваюча
... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 612 | Додав: Elena | Дата: 12.01.2013 | Коментарі (0)

 Позакласна діяльність базується на добровільності, інтересі та бажанні дітей її виконувати, тому вона необов'язкова для всіх учнів класу. Вона спрямована на формування навичок здорового способу життя, саногенного мислення та попередження негативних звичок і тенденцій поведінки. Така робота поглиблює і розширює знання, підвищує інтерес, збагачує молоду людину практичними уміннями і навичками здорового способу життя. Позакласні заняття допомагають викладачу краще пізнавати індивідуальні особливості учнів, виявити серед них обдарованих, які проявляють інтерес до валеології і всіляко спрямовувати розвиток цього інтересу. На думку С.У. Гончаренка позакласна робота організовується і проводиться в позаурочний час органами дитячого самоврядування за активної допомоги і при тактовному керівництві з боку педагогічного колективу, класних керівників, вихователів, організаторів позакласної і позашкільної роботи. Можна визначити наступні вимоги ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 5033 | Додав: Elena | Дата: 12.01.2013 | Коментарі (0)

Організація здоров’язберігаючої діяльності початкової школи
Здоров'я нації в наш час розглядається як показник цивілізованості держави, що відбиває соціально - економічне становище суспільства. Як говорить народна мудрість, дев’ять десятих щастя людини складає її здоров’я. За сучасними науковими підходами структурними складовими здоров'я визначено: 1) фізичне здоров'я, що розглядається як поточний стан функціональних органів і систем організму; 2) психічне здоров'я - стан психічної сфери людини, який характеризується загальним душевним комфортом, забезпечує адекватну регуляцію поведінки й обумовлений потребами біологічного і соціального характеру;
3) соціальне здоров'я - система цінностей, настанов і мотивів поведінки в соціальному середовищі. Стає очевидною потреба зміни ставлення до здоров'я дитини в системі освіти. На сучасному етапі основною формою організації навчаль ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 395 | Додав: Elena | Дата: 12.01.2013 | Коментарі (0)


У цій системі освіти є моменти, що викликають багато дискусій і критики. Одні називають її сектою, інші скаржаться на недостатній обсяг знань, треті - на соціальну неадаптованість учнів. А прихильники, навпаки, не уявляють для своїх дітей іншого вибору.
Перша така школа була відкрита 1919 року в німецькому місті Штутгарт за ідеєю засновника містичного вчення антропософії Рудольфа Штайнера.
Зараз по всьому світу існує близько 950 вальдорфських шкіл і 1400 дитсадків. Ця педагогіка підтримується ЮНЕСКО і урядами багатьох країн, є однією з найбільших незалежних освітніх систем у світі. В Україні вальдорфських шкіл шість: дві в Одесі, звідки й почався цей рух у нашій країні, дві в Києві, та ще по одній у Кривому Розі й Дніпропетровську. Садочків таких дещо більше. Дитсадок - колиска творчості

В основі вальдорфської системи лежать антропософські погляди на розвиток людини. Згідно з ними, до семирічного віку дитина має розвива ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 415 | Додав: Elena | Дата: 11.11.2012 | Коментарі (0)


З перших днів життя при формуванні культурно-гігієнічних навичок йде не просто засвоєння правил і норм поведінки, а надзвичайно важливий процес соціалізації, входження малюка в світ дорослих.
Не можна цей процес залишати на потім - хай поки дитина залишиться дитиною, а привчити її до правил можна і пізніше. Це невірна думка! Психічний розвиток - процес нерівномірний, його лінії йдуть не одночасно, тобто періоди найбільш швидкого розвитку тих чи інших функцій, психічних якостей. Ці періоди називаються сенситивними, і період раннього і дошкільного дитинства найбільш сприятливий для формування культурно-гігієнічних навичок. Потім на їх основі будується розвиток інших функцій і якостей.
Культурно-гігієнічні навички збігаються з такою лінією психічного розвитку, як розвиток волі. Малюк ще нічого не вміє робити, тому всяка дія дається з великими труднощами. І не завжди хочеться доводити почату справу до кінця, особливо якщо нічого не виходить. Нехай ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1539 | Додав: Elena | Дата: 11.11.2012 | Коментарі (0)

Культура здоров'я - це цілісна система особистісних якостей (Включаючи її світогляд, духовність, цінності, знання, вміння та здібності), що орієнтують особистість на здоровий спосіб життя і забезпечують її високий рівень здоров'я.
Сутність культури здоров'я: Культура здоров'я - це цілісна система особистісних якостей (Включаючи її світогляд, духовність, цінності, знання, вміння та здібності), що орієнтують особистість на здоровий спосіб життя і забезпечують її високий рівень здоров'я. Культура здоров'я включає в себе культуру духовну, медико-гігієнічну, фізичну, які тісно взаємопов'язані між собою. Залежність здоров'я фізичної від здоров'я духовного передбачалося і в древніх навчаннях, останніми досягненнями доведені багато механізмів цієї залежності. При цьому розвиток культури здоров'я розглядається як невід'ємна частина розвитку особистості. Цілями розвитку культури здоров' ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1398 | Додав: Elena | Дата: 04.11.2012 | Коментарі (0)

1 2 3 4 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2018
    Конструктор сайтів - uCoz