Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 24.04.2024, 07:24

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація

Головна » Методична скарбниця
О.В.Слободянюк

«Головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як: громадянина."
Національна доктрина розвитку освіти Україну ХХІ столітті Новітні інформаційні технології та науково-технічний прогрес поряд з відкриттями, принесли і хвилюючі симптоми про стан здоров'я наших дітей, про шкільні форми патології зору, нервово-психічних дисфункцій, порушення постави. Навчання дітей перебуває у хронічній сенсорне-моторній, психоемоційній, нервово-вегатотивній напрузі. Неблагодійними факторами, що порушують детермінанти біологічного розвитку людини (пряме стояння, простір, рух, фізичні навантаження, орієнтовна пошукова діяльність), стали засоби передачі інформації, традиційна побудова уроку, мала фізична активність, освітлення, харчування, меблі, тощо. Найбільшу кількість вражень про навколишній світ мозок отримує чер ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1105 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (1)


З досвіду роботи вчителя
початкових класів
вищої категорії,
Барановської Оксани Вікторівни

«Читання - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.» В. Сухомлинський

Сформованість навички читання є однією з найважливіших умов успішного навчання учнів у школі, самостійного пізнання ними життя з літературних джерел. Характеризується ця складна навичка правильністю, усвідомленістю, швидкістю, виразністю і формується з неабиякими труднощами, особливо у слабозорих дітей. Знижений зір не дає змоги багатьом слабозорим досить повно і правильно пізнавати, спостерігати предмети, явища природи, життя і працю людей. Через це їхні уявлення про навколишній світ збіднілі, часто мають фрагментарний характер. Одержана за допомогою неповноцінного зору інформація погано закріплюється у пам’яті. Утворені образи швидко стираються або змінюються іншими. ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 826 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Автор - Кошарська Л.Л.

                   матеріал взято http://www.yrok.net.ua/publ/korekcijna_pedagogika/  


Луначарський А. В. «Сліпа людина, при правильній допомозі їй, може і повинна стати розкішним співробітником нашого оновленого життя» Вступ Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та Концепції загальноосвітньої галузі "Основи виробництва” ( "Технології”) трудове навчання відіграє важливу роль у здійсненні завдань загальноосвітньої школи з опорою на культурно-історичний досвід людства. Головною метою загальноосвітньої галузі «Технологія» є формування нової особистості учня, розвитку його здібностей, обдарувань, наукового світогляду, життєвої компетентності,уміння користуватися новітніми т ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 4401 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


З досвіду роботи
вчителя початових класів
вищої категорії Чернеги І.О.

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам. Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно -діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. У "Державному стандарті початкової загальної освіти" зазначено, що пріоритетними завданнями початкової школи є формування в учнів повноцінних читацьких, мовленнєвих, обчислювальних умінь і навичок, бажання та уміння вчитися. Поряд із функціональною підготовкою за роки початкової освіти діти мають набути достатнього особистого досвіду культури спілкування і співпраці у різних видах діяльності, самовираження у творчих видах завдань. Іншими ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 2163 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)




З досвіду роботи
вчителя англійської мови
СвистуненкоІ.В.

Творчу силу неможливо вичерпати. Що більше ви використовуєте її, то більше її стає. М. Ангелу. Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.. визначає, що мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Особистісний розвиток учня є однією з найвимогливіших проблем сучасної школи. Проблема полягає в тому, що система роботи вчителя іноземної мови роками не сприяла створенню умов для реалізації творчої особистості та особистісно-орієнтованого підходу. Вчителі іноземної мови п ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1193 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Останнім часом спостерігається стійка тенденція до зростання числа дітей з патологією зору. Саме тому виникає гостра необхідність в коректувальних заняттях різної спрямованості. Одним з таких занять є "Розвиток дотику і дрібної моторики".
Дослідженнями вченими різних країн встановлено, що рівень розумової діяльності, розвиток мови дітей знаходяться в прямій залежності від ступеня сформованості тонких рухів пальців рук. Заняття по розвитку дотику і дрібної моторики допомагають надавати позитивну дію на кору головного мозку і тим самим ослабляти залежність становлення зорових функцій від зорового дефекту.
Для того, щоб робота була ефективною і дала очікувані результати, необхідно ретельно вибирати форми роботи з дітьми, що мають порушення зору. На педагога лягає велика відповідальність. Він повинен виступити і як педагог, що самостійно відбирає порцію учбової інформації на заняття, і як автор-розробник наочного матеріалу.
Вел ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1432 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)



Материал подготовила
Приходченко О.А.

На сегодняшний день информационная компетентность для выпускника является не привилегией, а необходимостью для успешной социализации. Многообразие источников и видов информации не должна стать препятствием для развития конкретного ученика, а, наоборот, благодатной почвой для развития информационной компетентности. Эволюция компьютеров и программного обеспечения привела к достаточной простоте их освоения для самых неподготовленных пользователей, в том числе младших школьников и даже дошкольников. Всё большее количество детей получает доступ к компьютеру в раннем возрасте – дома, у друзей, в кружках. Компьютерные технологии качественно изменяют содержание, методы и организационные формы обучения и при определённых условиях могут способствовать раскрытию, сохранению и развитию индивидуальных способностей обучаемых, их личностны ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1550 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Матеріал підготовлено
вчителем поч.класів
Приходченко О.А.

Розробка психолого-педагогічного підходу до поетапного впровадження комп'ютерної техніки, як нового засобу колекційного навчання розпочалася у 1990 році. Проект здійснювався за участю корпорації IBM «Не працездатні діти та інваліди» і мав на меті втілення комп'ютерної техніки в корекційне навчання. Комп'ютерними класам IBM забезпечили 34 спеціальні школи для дітей із сенсорними порушеннями, створили комп'ютерний центр «Інвалтех», а також відкрили спеціальні комп'ютерні центри на дефектологічних факультетах педагогічних вузів, університетів. На сучасному етапі розвитку шкільної системи освіти помітна тенденція до ширшого використання комп'ютерів — ефективного засобу розвиваючого навчання. У шкільній - практиці вони використовуються не лише на спеціальних заняттях з інформатики, а й під час вивчення загальноо ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 832 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Здоров'я – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми (діти-через необізнаність, дорослі – через легковажність) бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути – дуже важко, інколи неможливо.
Природа дарує нам здоров'я з однією умовою: що ми будемо належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати своє тіло. Порушивши цю умову, людина втрачає безцінний дар, часом назавжди.
Василь Сухомлинський наголошував: "Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров'я – це найважливіша праця вчителя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили".
Збереження і зміцнення здоров'я молодого покоління – найважливіша функція шкільної освіти. На законодавчому рівні вона визначена законами України "Про освіту", "Про загальну середню осві ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 761 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідом
Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності.
Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.
Стає ясно, що сучасний учитель-професіонал повинен відрізнятись "обличчям незагального виразу". Досягти ж цього результату сьо ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 666 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz