Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 28.03.2024, 19:24

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація

Головна » Методична скарбниця


Сьогодні мультимедіа-технології - один із перспективних напрямів у інформатизації навчального процесу. Мультимедіа- та гіпермедіа-технології інтегрують у собі потужні розподілені освітні ресурси, що здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей, до яких відносяться в першу чергу інформаційна й комунікативна.
Мультимедіа- та телекомунікаційні технології відкривають принципово нові методичні підходи до організації педагогічного процесу в системі загальної освіти. Не менш важливим є й те, що інтерактивні технології на основі мультимедіа дозволять розв’язати проблему "провінціалізму" сільської школи як на базі Інтернет-комунікацій, так і за рахунок інтерактивних СD-курсів і використання супутникового Інтернету у школах.
Мультимедіа ‑ це система комплексної взаємодії візуальних і аудіоефектів під управлінням інтерактивного програмного забезпечення з використанням сучасних технічних і програм ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1385 | Додав: Elena | Дата: 31.10.2012 | Коментарі (0)

Формування правильної вимови у дітей - це складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати зверненне до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним.
В роботі з дітьми (а особливо з тими, що вже мають порушення мовлення) велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. Зв’язок рухів руки з мовленням був відмічений ще в 1928 році. Пізніше, на основі спеціально проведених дослідів було висунуто думку про те, що рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини.
Тренування рухів пальців рук дітей покращує не тільки рухові можливості дитини, а й розвиток психічних і мовних навичок. У свою чергу, формування рухів руки тісно пов’язано з розвитком рухового аналізатора і зорового сприймання, різних видів чутливості, просторов ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1702 | Додав: Elena | Дата: 25.10.2012 | Коментарі (0)

 Загальний недорозвиток мовлення у молодших дошкільнят
Дошкільний вік має особливо важливе значення для розвитку психіки та формування особистості дитини. У перші три роки свого життя малюк за допомогою дорослого пізнає світ, починає розуміти призначення предметів; у цей час закладається основа майбутніх рис характеру та здібностей дитини, формується ставлення до себе та навколишнього світу, інтенсивно розвивається мовлення. Четвертий рік життя

Цей період характеризується формуванням у дітей "системи-Я", черговим кризовим періодом ("Я — сам"), розвитком партнерської ігрової діяльності, різким переключенням емоцій з переважанням сильної модальності. Діти цього віку мають мимовільні увагу та пам'ять, наочно-дійове мислення, високу чутливість до дискомфорту.
Об'єктами пізнання у молодших дошкільників, які не мають відхилень у розвитку, є предмети найближчого оточення, їхні властивості та призначення, основним способом піз ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 2163 | Додав: Elena | Дата: 23.10.2012 | Коментарі (0)

Традиційні педагогічні технології мають свої позитивні сторони, наприклад, чітка організація навчального процесу, систематичний характер навчання, вплив особистості вчителя на учнів у процесі спілкування на уроці. Величезне значення мають також використання наочних посібників, таблиць, технічних засобів навчання.
Традиційні технології апробовані роками і дозволяють вирішувати численні завдання, які були поставлені індустріальним суспільством кінця XIX - середини ХХ століття. У цей історичний період актуальними були завдання інформування, освіти учнів, організації їх репродуктивних дій. Це дозволило за порівняно короткий проміжок часу виховати покоління грамотних людей, що володіють певними знаннями і навичками, необхідними для залучення кожного освіченого індивіда в процес масового виробництва. Індустріальне суспільство потребувало величезної кількості кваліфікованих робітників та інженерів, які володіють сучасними технологіями. Природ ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 2475 | Додав: Elena | Дата: 06.07.2012 | Коментарі (0)

Так называемый "сухой" учебный материал усваивается образно мыслящими детьми гораздо труднее". С.М.Бондаренко
Для учащихся начальной школы особую трудность представляет запоминание пассивной информации, т.е. сведений, которые невозможно осмыслить логически, а требуется просто запомнить (это могут быть даты, числа, таблица умножения, словарные слова). Память ребенка еще не приспособлена к "простому запоминанию" (зубрежке) ничего не значащего для него символа - числа или буквы.
Зато его память очень эмоциональная и образная. И чтобы она заработала по отношению к пассивной информации, необходимо, чтобы эта информация превратилась в активную, то есть яркую, эмоционально значимую для малыша. Вы спросите, как это сделать? С помощью ассоциаций.
Ассоциации - мысленные связи между двумя образами, предметами. Встретившись с одним из этих предметов, мы можем по ассоциации вспомнить другой, связанный с ним. Американским психолингвистом Дж. ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 806 | Додав: Elena | Дата: 26.06.2012 | Коментарі (0)


Виховання дітей дошкільного віку здійснюється в сім'ї та в дитячих установах. Мета і завдання, що стоять перед сім'єю та дитячим садом єдині: виховати здорових, всебічно розвинених людей, гаряче люблять свою Батьківщину.
Суспільне виховання має великий вплив на формування особистості майбутніх громадян суспільства. У дитячих садах вихованням дітей займаються педагоги-фахівці, які працюють за єдиною державною Програмою, в спеціально створених умовах.
У сім'ї, незважаючи на постійно зростаючий культурний рівень радянських людей, дорослі члени сім'ї не завжди мають достатні педагогічні знання, не вміють встановити правильні стосунки між собою і з дитиною, не виявляють достатньої турботи про гармонійний розвиток його особистості.
Тому "Програма виховання у дитячому саду" передбачає не тільки безпосередню виховно-освітню роботу з дітьми, а й широку роботу з батьками.
"Працівники дитячих садків зобов'язані систематично і акти ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 5677 | Додав: Elena | Дата: 13.06.2012 | Коментарі (1)


Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 499 | Додав: Elena | Дата: 22.05.2012 | Коментарі (0)

Важливим аспектом, що визначає характер змін у системі освіти, є науково-технічний прогрес та його вплив на соціальні та суспільні відносини. Комп’ютерні технології постійно вдосконалюються, стають більш насиченими, ємними, гнучкими, продуктивними, націленими на різноманітні потреби користувачів. Промисловість та мас-медіа стали першими «сферами-користувачами» мультимедійних розробок. Навчання з використанням мультимедійних засобів також уперше здійснювалося у сфері виробництва для підвищення кваліфікації персоналу. Американські дослідники дійшли висновку, що використання засобів мультимедійних технологій у процесі навчання дозволяє істотно підвищити показники змістового розуміння та запам’ятовування запропонованого матеріалу. Серед причин, частіше за інші, називали можливість синкретичного навчання (одночасно зорового та слухового сприйняття матеріалу), активну участь в управлінні поданням матеріалу, легке повернення до тих розділів, які ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1954 | Додав: Viktor | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (1)

Л. Нафікова
- кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН
України
ДІАГНОСТИКА МУЗИЧНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ НА МУЗИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ

У статті представлені розроблені та модифіковані діагностичні методики, спрямовані на визначення вихідного рівня музично-діяльнісної компетентності дітей з порушеннями зору.

У системі засобів всебічного, гармонійного розвитку дитини зі зниженим зором особливе місце належить мистецтву, метою якого є розвиток особистості та її соціалізація через музично-естетичну, художньо-культурну
та емоційно-практичну діяльність (Л.Вавіна, В.Єрмаков, Л.Куненко, О.Літвак, І.Моргуліс, Є.Синьова, Л.Солнцева та ін.).
Відомо, що зоровий аналізатор розвивається у тісній взаємодії з іншими сенсорними системами (слуховою, дотиковою, кінетичною тощо), що позитивно впливає на формування зорово-слухових, зорово ... Читати далі »
Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1646 | Додав: Viktor | Дата: 25.04.2012 | Коментарі (1)



1. Прочитай текст, роблячи маленькі паузи на розділових знаках всередині речення і великі паузи – в кінці.
2. Вибери та познач на полях, в якому темпі, яким тоном та з якою гучністю голосу будеш читати текст:

• Темп – спокійний, нормальний, повільний, швидкий, помірний, сповільнений;
• Тон – схвильований, роздратований, переляканий, радісний, добрий, дружній, захоплений, ніжний, спокійний, розповідний, офіційний, байдужий, впевнений, грубий, злий;
• Гучність – звичайно, тихіше від звичайного, голосніше звичайного, голосно, дуже голосно, крик, тихо, дуже тихо, пошепки.
3. Знайди і підкресли в тексті слова і вирази, які допомагають передати настрій.
4. Знайди всі питальні й окличні речення, прочитай їх з належною інтонацією.
5. Простеж, як і від чого змінюється поведінка героїв. Передай ці зміни голосом.
6. Поміркуй, в якому темпі треба читати цей твір і чому?
7. Пограй в «Морські хвилі» - чита ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 747 | Додав: Elena | Дата: 20.04.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz