Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 22.07.2019, 23:25

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Порадник "Все в твоїх руках" [24]
Методична скарбниця [40]
Батьківські збори [20]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 72
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація

Головна » Методична скарбниця


2012 рік Президент України проголосив Роком культури та відродження музеїв
2012 рік проголошено Роком спорту та здорового способу життя (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. № 360-р "Про заходи щодо підготовки та проведення в Україні у 2012 році Року спорту та здорового способу життя")
СІЧЕНЬ
1 січня - Новорічне свято. 4 січня - 175 років від дня народження Павла Гнатовича Житецького (1837–1911), українського філолога, педагога, громадського діяча. 6 січня - Святвечір. Багата кутя. 7 січня - Різдво Христове. 13 січня - Щедра кутя. 14 січня - Новий рік за старим стилем. День Святителя Василя Великого. 130 років від дня народження Івана Івановича Огієнка (церков. ім’я – Іларіон) (1882–1972), українського церковного та громадського діяча, історика церкви, педагога. 75 років від дня народження Євгена Пилиповича Гуцала (1937–1995), українського письменника, поета, публіциста. 15 січня - 20 років (1992) ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 367 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Автор: С. Дишлєва,
учитель української мови та літератури

Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої і захоплення. Раніше інформацію з будь-якої теми дитина могла отримати за різними каналами: підручник, довідкова література, лекція вчителя, конспект уроку.
Але, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання, навіщо це потрібно. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.
Вже давно доведено, що кожен учень по ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1023 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Відповідно до національної програми "Освіта" передбачено використання світового досвіду для створення системи освіти, яка б відповідала стандартам ХХІ ст. До таких наукових розробок належить програма розвитку творчої особистості, що є прообразом принципово нової системи освіти. Його основна мета – розвиток здібностей дитини, на відміну від "навчання", де відбувається механічне засвоєння знань. Якщо учень залишається звичайним виконавцем і йому не вдається відчути задоволення від творчості, то сформувати стійкі пізнавальні інтереси не можливо.
Розвиток творчої особистості потребує відповідних умов, від яких залежить його ефективність, продуктивність виявів особистості як суб'єкта діяльності. Цьому найбільшою мірою сприяє навчально-виховний процес з єдиними підходами та вимогами до кожної дитини, наданням їй максимальних можливостей для виявлення і розкриття творчих здібностей, обдаровань на всіх етапах. Але вони швидко втомлюються, а це ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 841 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


2012 Однією з найважливіших характеристик усіх психічних процесів є пам'ять. Вона забезпечує єдність і цілісність людської особистості. Пам’яттю називається запам’ятовування, збереження та наступне відтворення індивідом його досвіду. Види пам’яті: 1. За характером психічної активності: Моторна пам'ять – це запам’ятовування, збереження і відтворення рухів та їхніх систем. Ознакою доброї моторної пам’яті є фізична спритність людини, моторність у праці, те, що називають «золоті руки». Емоційна пам’ять – це пам'ять на відтворення емоцій та почуттів. Пережиті та збережені в пам’яті почуття виступають як сигнали, які або спонукають до дії, або утримують від вчинків, що викликали в минулому негативні переживання. Саме почуття та емоції можуть виступати як «перший вузлик» у розгортанні ланцюжка асоціацій. Образна пам'ять – це пам'ять на уявлення, на картини природи і життя, а також на звуки, запахи, смаки. Вона буває зоровою, слуховою, тактиль ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 4168 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Досить потужним чинником для «запуску» рухової діяльності може стати потреба дитини в самовиявленні, самоствердженні, для реалізації якої діти широко використовують творчість. Тому серед сучасних можливостей подальшого удосконалення реабілітаційних технологій належна увага надається арт-терапії.
Арт-терапія – це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтв. При цьому дитина навчається спілкуватись з навколишнім світом на рівні екосистеми, використовуючи образотворчі, рухові та звукові засоби. Вона має змогу самостійно висловлювати свої почуття, потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності і спілкування, необхідні для її повноцінного розвитку та пристосування до навколишнього середовища.
Арт-терапія – це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтв. При цьому дитина навчається спілкуватись з навколишнім світом на рівні екосистеми, використовуючи образотворчі, рухові та звукові засоби. Вона має змогу самостійно висл ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 706 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Сутність культури здоров'я:
Культура здоров'я - це цілісна система особистісних якостей (Включаючи її світогляд, духовність, цінності, знання, вміння та здібності), що орієнтують особистість на здоровий спосіб життя і забезпечують її високий рівень здоров'я.
Культура здоров'я включає в себе культуру духовну, медико-гігієнічну, фізичну, які тісно взаємопов'язані між собою. Залежність здоров'я фізичної від здоров'я духовного передбачалося і в древніх навчаннях, останніми досягненнями доведені багато механізмів цієї залежності. При цьому розвиток культури здоров'я розглядається як невід'ємна частина розвитку особистості. Цілями розвитку культури здоров'я є:
-Усвідомлення цінності здоров'я
- Формування мотивацій на підвищення рівня здоров'я
- Оволодіння необхідними руховими навичками і вміннями, сучасними способами оздоровлення
- Формування стилю життя, що забезпечує саморозвиток здоров'я.
Функції культури здоро ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 1832 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)


Напевно, нашим читачам дуже часто доводиться чути: "музика мої ліки", "я послухав музику і заспокоївся". Насправді, мистецтво лікування за допомогою музики налічує тисячі років, і наша епоха зовсім не є виключенням.

Так, музика лікує, це знаємо всі ми - проте чи часто Вам доводиться чути щось ніби: "Шопен допомагає мені позбавитися від головного болю" або "Пісні Поплавського - мій особистий антидепресант". Проте дійсно, на кожну людину різна музика діє по-різному - комусь дійсно допомагає Шопен або Поплавський, а комусь більше до душі Prodigy.

Музика є могутнім засобом дії на психіку людини, і часто, послухавши вранці приємну для себе музику, ми створюємо позитивний настрій на весь день.
музична терапія складається з двох напрямів: прослуховування музики і її створення;

- музична терапія може допомагати всім - від дітей до літніх людей, з різними захворюваннями психіки. Навіть якщо людина здорова, музика доп ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 359 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Якщо притримуватись деяких запобіжних заходів ефірні масла можна безпечно та ефективно використовувати при лікуванні дітей. Взагалі діти дуже добре реагують на ароматерапію і усі натуральні методи лікування, почасти тому, що нічого завчасно не очікують від них й не мають по відношенню до них ніяких упереджень, а почасти тому, що їхні молоді організми дуже швидко оправляються від хвороб. Механізми саморегуляції у дітей іще не підірвані роками сидіння на шкідливих дієтах, стресом, нездоровим способом життя, забрудненням довкілля і т.д. За правильного лікування дитячий організм здатен швидко виводити токсичні речовини, тому, що він не забруднений шлаками, що накопичувались там багато років.
Усі прості методи самодопомоги, що пропонує ароматерапія, - ванни, інгаляції, компреси, а також аерозолі з ефірними маслами – дають досить добрий ефект при лікуванні дитячих хвороб. Й немовлята, й старші діти дуже добре реагують на звичайний масаж. Мам ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 385 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

Виходячи із власного світосприймання, кожен народ протягом століть формував свою, властиву лише йому, систему виховання, критеріями ефективності якої виступають загальна культура, освіченість, духовність нації. В основі української системи виховання лежить давня педагогічна традиція нашого народу. Досвід видатних педагогів В. Сухомлинського, І. Огієнка, О. Духновича, Г. Ващенка допомагає сучасним педагогам розробити ефективні та дієві системи виховання. В умовах сучасної школи забезпечити всебічний розвиток дитини покликане особистісно орієнтоване навчання та виховання.
В основі розробки особистісно орієнтованої системи навчання та виховання лежить принцип визнання індивідуальності учня, створення необхідних умов для всебічного, гармонійного розвитку дитини, для виявлення рівня її пізнавальної активності, творчої обдарованості, можливостей та здібностей, що потребує подальшого розвитку. Завдання педагога за цієї системи виховання поляг ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 943 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

У спеціальній освіті проблема формування активної особистості з порушенням зорових функцій розглядається в системі складних суспільних відносин (накопичення соціально-культурного досвіду, формування якостей активного громадянина). Часткове або глибоке порушення зору опосередковано впливає на зниження активності, що позначається на розвиткові всіх видів діяльності (ігрової, навчальної, трудової) і призводить до скорочення дії подразників, які необхідні для задоволення перцептивної потреби, розвитку пізнавального інтересу та формування активності суб’єкта пізнання (Л. Вавіна, Н. Костючек, О. Літвак, І. Моргуліс, С. Покутнєва, Є. Синьова, Л. Солнцева та ін.). Порушення зорового аналізатора, який у процесі соціальної перцепції виконує інформаційну функцію, призводить до інтерактивних труднощів у сфері спілкування, що значно ускладнює процес соціальної інтеграції дітей з порушеннями зору в соціум (Г. Григорьєв, Л. Єгоров, В. Єрмаков, П. Залюбов ... Читати далі »

Категорія: Методична скарбниця | Переглядів: 497 | Додав: Elena | Дата: 31.03.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2019
    Конструктор сайтів - uCoz