Психологічні поради для спілкування Основними функціями спілкування визначають комунікативну, інтерактивну та перцептивну У цій статті більш детально розглянемо першу з них. Комунікативна функція спілкування включає в себе передачу інформації, обмін нею, а також розуміння цієї інформації. Найчастіше виділяють два основних засоби, за допомогою яких ми можемо передавати та отримувати повідомлення: вербальний і невербальний. У звичайній бесіді вербальні компоненти містять у собі менше 35 % змісту ситуації, тоді як понад 65 % інформації передається невербально. І хоча невербальні засоби комунікації мають більшу силу, ніж вербальні, вони двозначні і їх важко правильно зрозуміти. Реагуючи на висловлення свого партнера, людина часто вибирає якусь одну частину його висловлювань і реагує саме на неї й зовсім не реагує на інші їхні частини. У спілкуванні це дуже поширено й пояснюється тим, що наше сприймання є вибірковим. Повідомленн
... Читати далі »
Возрастная граница первого опыта работы с компьютером существенно снизилась. Десять лет назад только половина подростков 15-16 лет имели опыт общения с компьютером, сейчас учащиеся начальной школы уже имеют некоторые пользовательские навыки. Анкетирование показало, что компьютер вытесняет из жизни некоторых детей чтение книг, прогулки, спорт и реальное общение, а у некоторых подростков наблюдаются признаки зависимости от компьютера, Интернета или компьютерных игр. Сидя за компьютером, дети забывают о времени, перестают замечать дискомфорт или усталость. Это и не удивительно, ведь для ребёнка компьютер – это целый мир, мир интересный, модный и манящий. Программное обеспечение предоставляет широкий спектр применения компьютера: для учёбы, общения, поиска всевозм
... Читати далі »
Творчу силу неможливо вичерпати. Що більше ви використовуєте її, то більше її стає. М. Ангелу. Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст.. визначає, що мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Особистісний розвиток учня є однією з найвимогливіших проблем сучасної школи. Проблема полягає в тому, що система роботи вчителя іноземної мови роками не сприяла створ
... Читати далі »
О.В.Слободянюк «Головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як: громадянина."
Національна доктрина розвитку освіти Україну ХХІ столітті Новітні інформаційні технології та науково-технічний прогрес поряд з відкриттями, принесли і хвилюючі симптоми про стан здоров'я наших дітей, про шкільні форми патології зору, нервово-психічних дисфункцій, порушення постави. Навчання дітей перебуває у хронічній сенсорне-моторній, психоемоційній, нервово-вегатотивній напрузі. Неблагодійними факторами, що порушують детермінанти біологічного розвитку людини (пряме стояння, простір, рух, фізичні навантаження, орієнтовна пошукова діяльність), стали засоби передачі інформації, традиційна побудова уроку, мала фізична активність, освітлення, харчування, меблі, тощо. Найбільшу кількість вр
... Читати далі »