Головна » 2012 » Квітень » 13 » Утворено робочу групу з розроблення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
14:16
Утворено робочу групу з розроблення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
31 січня 2012 року у приміщенні Міністерства освіти і науки, молоді та спорту відбулася робоча нарада керівників робочих груп щодо розроблення нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Під час наради обговорено основні змістові лінії стандарту з урахуванням оновленого змісту освіти початкової загальної освіти, світових тенденцій освіти осіб з особливими потребами, завдань, визначених Конвенціями ООН про права дитини та права інвалідів. Особливу увагу приділено питанню білінгвістичного навчання глухих дітей. За словами директора Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Засенка В. В. білінгвістичне навчання – це новий підхід до оцінки мови жестів як повноцінної лінгвістичної системи. З урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей зазначеної категорії для розроблення стандарту утворено шість робочих груп, до складу яких увійшли науковці Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, представники Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, керівники та педагогічні працівники спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. Керівники робочих груп: для розумово відсталих дітей – Макарчик Н.О., завідувач лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат психологічних наук; для дітей із затримкою психічного розвитку – Сак Т. В. завідувач лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук; для дітей глухих та зі зниженим слухом – Литовченко С. В., завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник; для дітей сліпих та зі зниженим зором – Гудим І. М., завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук; для дітей з тяжкими порушеннями мовлення – Данілавічютє Е. А., завідувач лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук; для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату – Чеботарьова О. В., старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук.