Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 20.05.2024, 13:00

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальна бібліотека [38]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Віртуальна бібліотека

Головна » Файли » Віртуальна бібліотека

педагогічний досвід
10.10.2013, 20:16

2 клас
Тема. Закріплення таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення (№№436-443)
Мета: закріпити таблицю множення числа 2; формувати уміння знаходити значення виразів на дії різного ступеня; розв’язувати задачі на множення, розподіляти час на завдання; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення і увагу учнів, вміння робити самоаналіз, виконувати самоконтроль, оцінювати свою роботу; виховувати наполегливість, бажання допомогти, почуття дружби.
Тип уроку:урок закріплення знань. Підручник: М. В. Богданович, Г.П.Лишенко«Математика 2 клас», Київ 2012р., Обладнання:презентація, картки з планом роботи, годинник, картки із завданням, геометричний матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу. ***Створення емоційно-позитивного мікроклімату в класі
Бажаю вам математику вивчати
Дружно, вправно працювати.
 А ще я хочу вам побажати: З математикою дружіть,
 Ви від неї не біжіть.
 І тоді вона в житті Допоможе вам завжди.
II. Повідомлення теми і мети уроку.
Тема нашого уроку:Закріплення таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення(Слайд 1) – Яку мету ви собі ставите? *** усвідомлення учнями мети своєї діяльності –За допомогою яких завдань ми будемо досягати мети? *** планування уроку (Слайд 2) Усний рахунок, каліграфічна хвилинка, розв’язування задач, обчислення виразів, логічні завдання, геометричний матеріал, фізхвилинка, ігри, математичний диктант, графічний диктант, домашнє завдання, самостійна робота Діти називають, а вчитель вивішує на дошку картки із видом роботи.
 
III.Мотивація навчальної діяльності *** формування бажання працювати на уроці
 –Діти, сьогодні вранці нам прийшов лист! Ось він! Лист від героїв мультфільму «Мадагаскар». Дорогі діти, ми дуже хочемо потрапити на острів «Мадагаскар», але не можемо потрапити на корабель. Квитки нам дадуть лише за певної умови, ми повинні по черзі виконати всі завдання , які пропонує капітан корабля. Допоможіть нам, будь ласка, бо ми не вивчали математику. Капітан сказав, що корабель відпливе об 11 годині. Алекс, Глорія, Марті, Мелман. (Слайд 3) Допоможемо?
…… Тож, вирушаймо! – Подивіться на годинник. Котра година? (10.20) – Якщо корабель відпливає об 11 годині, то скільки у нас хвилин на виконання завдання?(рахуємо по 5 хвилин, 40 хв) *** ситуація розмірковування – Як потрібно працювати, щоб не запізнитись?(Працювати швидко, старанно, орієнтуватись в тривалості часу) ***навчально-організаційні вміння і навички Повертаємось до плану уроку і визначаємо час на завдання
1. Гра «Я знаю, я продовжую…» -- 1хв
2. Таблиця множення числа 2 – 2хв
3. Усний рахунок – 5хв 4. Каліграфічнахвилинка – 2хв
5. Задачі –5хв 6. Обчислення виразів –2 хв
7. Фізкультхвилинка – 3хв
8. Робота з підручником – 2 хв
9. Самостійна робота – 1охв
10. Логічні завдання – 2хв
11. Геометричний матеріал – 2хв
12. Підсумок уроку – 2хв
13. Домашнє завдання– 2хв *** розподіл часу на етапи уроку
 ІV. Робота по темі
1.Гра «Я знаю, я продовжую…» – А для нашої незвичайної подорожі нам знадобляться знання з теми, яку ми зараз вивчаємо ***метод «Незакінчених речень» – Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання, множення). – Множенням називається … (додавання однакових чисел). – Числа при множення називаються… (множник, множник, добуток). – Якщо в виразі є дія додавання і множення, то …(першою виконуємо дію множення)
2.Таблиця множення числа 2 – Повторимо таблицю множення числа 2. ***метод «Карусель»
3.Усний рахунок · числовий місточок–(Слайд 4) – Щоб потрапити на корабель, звірятам треба подолати числовий місточок: назвати сусідів чисел: … 39…, …1…, …44…, …57…, …99…, …61…, …30…, …88… . · кругові приклади(Слайд 5) – Щоб придбати квитки на корабель, звірятам потрібно розв’язати «кругові» приклади. 50 – 5 = 45 55 + 25 = 80 80 – 9 = 71 71 – 21 = 50 60 – 5 = 55 45 + 15 = 60 ***завдання репродуктивного характеру · усні задачі А зараз, розв’язавши усні задачі, ми дізнаємося ім’я того з героїв, хто першим потрапить на корабель. (діти працюють з числовими віялами) * На кожній тарілці 2 апельсини. Скільки апельсинів на 3 тарілках? ( 2 х 3 = 6 А) * У кожного учня 2 ручки. Скільки ручок у 4 учнів? ( 2 х 4 = 8 Р) * У білочки 2 іриски. Скільки ірисок у 9 білочок? ( 2 х 9 = 18 І) * У 2 хлопчиків по 2 м’ячі у кожного. Скільки всього м’ячів? ( 2 х 2 = 4 М) * У 7 дівчаток по 2 тістечка у кожної. Скільки всього тістечок? ( 2 х 7 = 14 Т)(Слайд 6) – Розташуємо числа-відповіді в порядку зростання та відповідні букви і отримаємо ім’я першого пасажира: МАРТІ(зебра). (Слайд 7) 4.Каліграфічнахвилинка – Отже, наступне завдання. Подивіться на групи чисел.Визначтезакономірність і продовжте ряд(усно, аргументовано) 1група 2група 3група 25, 27, 29… 2, 12, 22… 21, 24, 27.. 1 група – числа збільшуються на 2 2 група – числа збільшуються на 10 3 група – числа збільшуються на 3 –Яка цифра повторюється в числах? (2) Завдання за вибором: · прописати цифру 2 · прописати числа від 0 до 100 у яких цифра 2 позначає одиниці · прописати числа від 0 до 100 у яких цифра 2 позначає десятки ***створення ситуації вибору
 5. Задачі · В дорогу звірята хочуть запастися смачними бананами. *** компетентнісний підхід Складаємо і розв’язуємо задачу за опорними словами (Слайд 8) *** створення ситуації успіху Героїв -- ___________ Кожному по 2 банани Скільки?___________ Алекс повинен порахувати, скільки бананів потрібно. (Діти складають задачу , один учень записує на дошці, решта -- в зошитах). *** метод інверсії Квиток отримує АЛЕКС (Слайд 9)
6. Обчислення виразів ***Метод– «Робота в малих групах» – Підібрати число, при якому рівність буде правильною. (Кожна група учнів отримує картку із завданням). 1 група: 2 х 8 + = 20 2 група: 2 х 6 – = 5 3 група: 2 х 5 + = 30 (Кожна група вирішує, яке число буде правильним в даному виразі. Один представник з кожної групи записує рівність на дошці) ***взаємодопомога «учень-учень" *** формування обчислювальних навичок – Приклади записуємо на дошці і в зошити. Після цього місце на кораблі займає жираф МЕЛМАН. (Слайд 10)
7.Відоефізкультхвилинка. Музичний супровід із мультфільму «Мадагаскар» *** формування здоров’язберігаючих функцій Розгляд записів і пояснення обчислення №437
8.Самостійна робота (за варіантами, учні вибирають варіант самі) ***створення ситуації вибору 1в. -- №438, 439 2в. -- №438, 440 – Залишилася на березі лише ГЛОРІЯ (бегемот). Самостійно розв’язавши вирази № 438, і задачі № 439, 440, ви і їй допоможете наздогнати друзів. (Учні розв’язують одну із задач та вирази.) *** компетентнісний підхід(застосування набутих знань на практиці) Перевірка – Якою дією розв’язали задачу №439? (множенням) – Хто розв’язав додаванням? – Чи правильно розв’язувати цю задачу додаванням? – Якою дією зручніше? Перевірте правильність виконаного завдання. (Слайд11) Оцініть виконану роботу за такими орієнтирами Знаю V (знаю, але допустив помилку) Вмію + (виконав без помилок) Потребую допомоги ! (не зміг виконати завдання) (Слайд 12) *** формування контрольно-оцінних вмінь (перевірка результатів праці, зіставлення із зразком) *** рефлексійна компетентність ГЛОРІЯ отримує квиток на корабель (Слайд 13)
9.Завдання логічного характеру №440* Диференційовані завдання (усно, на індивідуальних картках) Складітьподібнузадачу про наш клас (для учнів з високим рівнем) –1 група У класі____________двомісних парт Порожніх____________ місць Скільки учнів………………. (Слайд 14) ***компетентнісний підхід 2 група Скласти і розв’язати задачу за малюнком
?
На столі в 6 малих тарілках лежали груші, по 2 на кожній і 5 груш у вазі. Скільки всього груш? 3 група Розв’язати задачу. 7 дівчаток знайшли по 2 грибочки. Хлопчик знайшов 5 грибів. Скільки всього грибів знайшли діти?
10.Робота з геометричним матеріалом – Ось і зібралася вся команда на кораблі. Але, хто це ще проситься взяти його на Мадагаскар? – Та це ж пінгвін! Вчитель: (демонструє малюнок пінгвіна, складеного з геометричних фігур).(Слайд15) – Допоможемо пінгвіну потрапити на корабель? – Тоді розгляньте малюнок і назвіть геометричні фігури, з яких складається пінгвін. – Круги, трикутники, прямокутники і квадрати. – Скільки квадратів (2), кругів (3), прямокутників (2), трикутників (7)? – Яких фігур найбільше? – Трикутників. (Вчитель роздає набори геометричних фігур по одному на кожну парту). – Якщо ви зберете фігуру пінгвіна з геометричних фігур за зразком, то він теж потрапить на корабель. *** метод робота в парах «учень-учень» (Серед запропонованих фігур діти не знаходять двох квадратів. Замість них – зайвий прямокутник) – Як же бути? ***інтерактивний метод - «Мозковий штурм» (проблемно-пошуковий діалог) – Вислухавши всі ідеї, вибираємо – розрізати прямокутник навпіл. *** компетентнісний підхід(застосування набутих знань на практиці) – Тепер місце на кораблі займає і пінгвін. (Слайд 16) - Аплікацію пінгвіна з геометричних фігур ми будемо робити на уроці трудового навчання *** міжпередметний зв'язок
V. Підсумок уроку. Метод «Мікрофон»
– Що ми з вами встигли зробити? ***діяльнісний підсумок урок
у –Ми все, що запланували встигли зробити – Що допомогло нам впоратися з усіма завданнями? (орієнтування в тривалості часу)
 – Яке завдання було найскладнішим? – Яке завдання було найцікавішим? –Чи сподобався вам урок? *** емоційний підсумок уроку – За допомогою міміки, жестів виразіть своє ставлення до уроку. –Звірята знову разом і пливуть на свій улюблений острів Мадагаскар. Побажаємо їм щасливої дороги. (Слайд 17)
– Дякую всім за успішну роботу. VI. Домашнє завдання(з інструктажем) 1 гр. – задача №441, №442 2 гр.—на вибір 3 гр.– задача №444, вирази №443 (Слайд 18)
Якщо ви хочете потрапити на корабель і подорожувати із друзями, то вам потрібно правильно виконати домашнє завдання. Правильне виконання - це і є ваш квиток на корабель. Ми вирушаємо у подорож на острів Мадагаскар до звірят у гості. З собою ми візьмемо гостинці, а які ви дізнаєтесь завтра на уроці.
Ознайомитесь з дією ділення, і я впевнена, що ви зможете поділити гостинці між друзями. *** мотивація до виконання домашнього завдання *** зв'язок з темою наступного уроку
Категорія: Віртуальна бібліотека | Додав: Elena
Переглядів: 886 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz