Шкільне відділення складається з класів початкової (1-4) та основної (5-9) школи.
В основу роботи з учнями 1-4 класів покладається індивідуально-диференційований підхід, зорієнтований на особистість кожної слабозорої дитини. Здійснення психолого-педагогічної корекції відхилень у розвитку дитини з порушенням зору забезпечує формування у неї основ грамотності, трудових умінь та позитивного ставлення до праці, комунікативних навичок, пізнавальних інтересів, емоційної сфери та позитивних рис особистості, дає можливість надати учням необхідну допомогу в подальшому опануванні державного стандарту освіти в основній школі.
Основна школа забезпечує базову загальну середню освіту, що разом із початковою є фундаментом загальноосвітньої підготовки, формує у слабозорих учнів готовність до вибору і реалізації шляхів подальшого здобуття освіти. Зміст освіти на ІІ ступені є єдиним для всіх учнів. Особистісно-орієнтований підхід здійснюється через варіативність методик організації навчання залежно від діагнозу дитини та пізнавальних здібностей, а також через факультативні курси. В шкільному відділенні створені певні сучасні умови для здійснення навчально-виховного процесу: обладнано 2 комп’ютерні класи, в одному з яких є інтерактивна дошка та мультимедійний проектор, клас для вивчення біології, слабозорі учні забезпечені рельєфними глобусами для вивчення географії. На уроках діти-інваліди можуть користуватися різноманітними збільшувальними лупами (настільними, телескопічними, бінокулярною, з підсвіткою, стоячими лупами для розгляду малюнків, карт та інших об’єктів), відеомагнітафонами та магнітофонами для прослуховування текстів художніх творів.
|