Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 20:04

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Січень » 4 » У школах Німеччини ноутбуки замінюють зошити
21:05
У школах Німеччини ноутбуки замінюють зошити


Дошка і крейда залишилися в минулому. Німецькі школярі все частіше працюють з ноутбуками. Заняття в так званих комп'ютерних класах особливо корисні для дітей з сімей іммігрантів.
Коли о восьмій ранку в берлінській школі імені Генріха Манна починається урок математики, спочатку двадцять школярів виймають свої ноутбуки з сумок. У класі чути, як стукають по клавіатурі пальці і клацають "мишки", якими користуються восьмикласники. Тема уроку - теорема Піфагора: де знаходиться катет і як обчислити довжину гіпотенузи?
Завдання школярі читають в ноутбуці, а не в підручнику. Користуючись програмою навчання в режимі онлайн, вчителька математики Сабіна Лемке дає індивідуальні завдання всім учням. Восьмикласники вирішують завдання кожен у своєму темпі. А по закінченні уроку вони можуть продовжити роботу вже вдома. Комп'ютер потрібен не тільки для спілкування

"Школярі у будь-якому випадку ростуть з ноутбуком і смартфоном, так що, я думаю, важливо показати їм, що за допомогою цих пристроїв можна не тільки спілкуватися або грати в ігри", - говорить Лемке. Три роки тому вона виступила ініціатором створення так званих комп'ютерних класів, в яких на заняттях замість підручників використовують ноутбуки. З тих пір 20 учнів можуть вибрати навчання в цифровій формі.
Ян Кархнер проходить в берлінській школі педагогічну практику. Молодому спеціалісту подобається, що в цьому навчальному закладі на уроках працюють з ноутбуками. Він як майбутній учитель не може ігнорувати новий тренд, незважаючи на те, що під час його навчання в університеті такі заняття не були пріоритетом. "Ми майже не проходили це в університеті", - розповідає Кархнер. - Нам показали кілька програм, але вже тоді вони були настільки застарілі, що школярам було б нудно працювати з ними".
З новим трендом Ян Кархнер ближче познайомився при підготовці своєї науково-дослідної роботи, в якій вивчив переваги і недоліки використання комп'ютерів на уроках. "Іноді школярі перегинають палицю, особливо коли використовують ефекти і складні графіки для презентації реферату", - підводить підсумок Ян Кархнер. На його думку, в деяких рефератах, що представляються за допомогою програми PowerPoint, через різні спецефекти не приділяється належна увага суті того, про що йде мова. "Розумна дошка" замінила звичайну

У тих класах, де учні займаються з ноутбуками, вчителі, як і на звичайних уроках, працюють біля дошки. Але з однією відмінністю: замість звичної дошки на стіні висить так звана "розумна" дошка (smart board). Вона працює за принципом величезного сенсорного екрану, на якому Сабіна Лемке та її вихованці можуть малювати геометричні фігури.
Восьмикласникам такі заняття подобаються. "Ми ж живемо в 21-му столітті, тому подібне устаткування відповідає нашому часу", - говорить один зі школярів. Багато хто в класі впевнений, що, маючи досвід роботи з комп'ютерними програмами, вони зможуть підвищити свої шанси при пошуку місця для професійного навчання.
Сабіна Лемке називає й інші переваги цифрового навчання. За її словами, деякі підлітки стали більш охоче вчитися, при цьому вони отримують більше задоволення від самого процесу навчання. Наприклад, учні, які страждають на легастенію (складнощі в засвоєнні навичок читання та письма).
"Їм набагато легше писати на комп'ютері, ніж від руки", - ділиться своїми спостереженнями вчителька. Ще один плюс: як тільки ноутбуки з'явилися в класі, стосунки між вчителями та учнями стали спокійнішими.
За визнанням Лемке, раніше вчителі неодноразово скаржилися на відсутність поваги з боку школярів та їх небажання вчитися. Багато хто з учнів живе у неблагополучних сім'ях з невисоким достатком і мовними проблемами.
Крім того, раніше деякі з батьків не особливо цікавилися успішністю своїх дітей. З тих пір як в класах з'явилися комп'ютери, такі проблеми залишилися в минулому. Учні та їхні батьки задоволені новим проектом "ноутбук в класи". Тепер батьки частіше запитують, що їх діти проходили в школі, а також пропонують свою допомогу, підкреслює Лемке. Без зошитів не обійтися

Тим не менш ноутбук не може повністю замінити ручку і зошит. "Комп'ютер не є універсальним засобом", - вказує Сабіна Лемке. Якщо проектор перегріється, він не зможе працювати, і тоді нова "розумна" дошка залишається виключеною. У таких випадках вчитель і учні повертаються до зошитів.
Але існують й інші недоліки. Працюючи з ноутбуком, учні, наприклад, можуть відволікатися на інші заняття. Заглянувши в свій комп'ютер, Лемке завжди може переконатися, чи дійсно її вихованці займаються теоремою Піфагора або грають в онлайн-ігри.
Крім того, доступ до деяких сайтів для школярів заблокований. Тим не менше вони іноді користуються своїм особистим ноутбуком, щоб займатися іншими справами, нарікає вчитель: "Раніше по класу ходили записки, а тепер працює Bluetooth".

Переглядів: 508 | Додав: Elena | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz