Управління освіти
ВІТАЄ переможця І Всеукраїнського конкурсу "Творчий учитель – обдарований учень" Балан Ірину Вікторівну, вчителя музичного мистецтва Миколаївської загальноосвітньої школи № 28 (ІІ місце за авторську програму «Програма та розробка занять шкільного музично-театрального гуртка «Прєм’єра» за темами: «Сценічна мова. Розвиток голосу»; «Акторське тренування»; «Розвиток уяви у дітей»)!
Вітає Горбунова Сергія Вікторовича, учителя Миколаївського морського ліцею імені професора М. М. Александрова, який став лауреатом конкурсу (авторський розвивальний урок фізики)!
Фахівці Інституту обдарованої дитини, Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відмічає високий рівень конкурсних робіт наступних учасників: Альперина Тамара Давидівна, Герасименко Сергій Павлович, учителі морського ліцею імені професора М. Александрова (навчальна програма інтегрованого курсу). Архіпова Аліна Євгенівна, учитель гімназії № 4 (образотворче мистецтво). Слободянюк Олена Володимирівна, учитель початкових класів СНВК для дітей зі зниженим зором.
Борецька Тетяна Григорівна, учитель ліцею ім. Александрова (українська мова та література). Грищенко Наталія Григорівна, учитель ЗОШ № 19 (світова література). Лапуренко Валентина Лукашівна, учитель ЗОШ № 40 (українська мова та література). Мартинова Тетяна Іванівна, учитель морського ліцею імені професора М. М. Александрова (авторські програми та розробки занять для організації позакласних занять). Бажає переможцю й усім учасникам здоров'я, успіху, наснаги!
Дякує директорам зазначених навчальних закладів за створення умов для підвищення професійної компетентності вчителів. Нагадує, що засновником І Всеукраїнського конкурсу "Творчий учитель – обдарований учень" є Інститут обдарованої дитини НАПН України. Метою конкурсу педагогічної майстерності є сприяння максимальному наближенню навчання й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів засобами проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних заходів.
|