Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 01.10.2014р.№1/9-506 та Ліги українських меценатів від 06.10.2014р.№11 на виконання Указу Президента України від 06.11.1997 року №1241/97 «Про День української писемності та мови», листа Міністерства освіти і науки України від 31.10.2003 №1/9-492 «Про відзначення Дня української писемності і мови»,наказу управління освіти «Про відзначення Дня української писемності та мови»№641 від15.102014р., наказу по закладу «Про проведення І етапу ХVМіжнародного конкурсу з української мови імені П.Яцика в 2-9кл МСНВК»від 20.10.2014 №278 та з метою вшанування пам’яті Преподобного Нестора – Літописця, пропаганди й утвердження української мови, піднесення її престижу як державної , підготовки до педради 18.12.2014р , проведення декади мови та літератури у закладі для учнів 5-9кл проведено І етап (шкільний). У І етапі конкурсу взяли участь 21учень.Порівяно з 2013/14нр кількість учасників збільшилась на 2учня. Завдання конкурсу включали вправи достатнього і високого рівня. Конкурс передбачав 6 завдань, кожне завдання оцінювалось 12 б., максимальна кількість - 72 б.
За підсумками маємо такі результати:
І місце – 6кл, Гайдук Я, -63 б;
ІІ місце – 6кл, Солопова Ю. – 59б; 5кл, Куцулима Г. – 60 б.
ІІІ місце – 5кл, Міщєрякова І. – 54 б.
5кл, Пляшечник Д. – 51б;
8кл, Бінецька В. – 54б.
Тобто, 6учнів з 21-го посіли призові місця. Визначено кращу роботу серед переможців-учениці 6кл Гайдук Яни, яка матиме змогу взяти участь у ІІ етапі –міському.
Аналіз помилок, що їх припустилися учні, показує наступне
5 клас – помилки з тем «Головні члени речення», «Творення складних прикметників», у творі не дотримались жанру розповіді, при формуванні самостійного висловлювання допускались стилістичних і лексичних помилок.
6 клас – у творі не дотримувались типу мовлення( роздуму), у словниковому диктанті двоє учнів допустили орфографічні помилки ( м’який знак в іменниках, велика буква у власних назвах, правопис прислівників, подвоєння приголосних); помилки пр. редагуванні речень.
7 клас – розбір слів за будовою, не вказали частини мови, не повністю виконали 6 завдання (не підкреслили другорядні члени речення); при написанні твору не дотрималися типу мовлення (роздум), пунктуаційні помилки «Кома у складнопідрядному речення».
8 клас – спрощення у групах приголосних, не виконали творче завдання, помилки при творенні прикметників.
9 клас – не виконали 4завдання, помилки при відмінюванні числівників, не дотрималися обсягу при написанні твору.
підготовлено ЗДНР Т.І.Фролушкіною |