МОН: Усі посібники для дошкільнят мають бути якісні за змістом та друком
Які навчально-методичні посібники користуються попитом у батьків та практиків – працівників дошкільних навчальних закладів? Що планується до видання у 2014 році? Які вимоги до оформлення рукописів?
13 лютого 2014 року відбувся круглий стіл з питань навчально-методичного забезпечення Базового компонента дошкільної освіти. Участь у засіданні взяли науковці, члени науково-методичної комісії з дошкільної педагогіки і психології НМР з питань освіти МОН України, представники видавництв та Державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти».
Ольга Долинна, завідувач сектора науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти проаналізувала стан навчально-методичного забезпечення Базового компонента дошкільної освіти.
Заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти - начальник відділу МОН Тамара Панасюк наголосила на тому, що навіть дітей старшого дошкільного віку не варто перевантажувати надмірними завданнями. «Багато зошитів з друкованою основою для навчання дітей письму, а необхідні зошити з ігровими завданнями, що сприяють розвитку дрібної моторики пальців і кистей рук, зорового сприйняття, уваги, охайності, вміння діяти за правилами тощо».
На завершення Тамара Панасюк подякувала всім учасникам засідання за відповідальне ставлення до вирішення питань навчально-методичного забезпечення Базового компонента дошкільної освіти та закликала до більш ретельного підходу щодо відбору рукописів, які готуються до друку: «Всі посібники для дошкільнят мають бути якісні за змістом та друком і відповідати віковим особливостям дитини». Джерело: МОН України Теги: підручник, дошкільна освіта |