Під час НВП педагоги проводять роботу по формуванню краєзнавчих знань, залучають до активної пізнавальної діяльності , застосовують практичні методи навчання ,елементи дискусії
.При вивченні виконання навчальних програм, встановлено , що в 1-х кл. відбулись екскурсії до парку,на
миколаївський телецентр, планується дослідницький практикум «Чим славиться моє місто», в 2-х кл. міні –проект «Будьмо
знайомі», в 4-х класах при
вивченні теми «Україна-наша Батьківщина» учні готують повідомлення про історичні , національно-культурні традиції українського народу. При проведенні уроків, вчителі Кучеренко Г.Р.,Барановська О.В.,Кучеренко Г.Р., застосовують інтерактивні методи
, Лихо баб О.В.,Чернега І.О.,Приходченко О.А.групову пошуково-пізнавальну діяльність ,вч.Котлярова Н.М.,Лозінська В.В. створюють ігрові ситуації пов
язуючи з життєвим досвідом дітей.
У ході підготовки до педради було здійснено вивчення стану викладання української мови у 2-4кл. під час якого було
вивчено впровадження у
навчальному процесі соціокультурної змістової лінії, встановлено
що педагоги 2 кл.
працюють за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 кл.К. «Освіта» 2012р.,3- 4кл.працюють за
Програмами для 2- 4 кл.
загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих
та зі зниженим зором К.
«Неопалима купина» 2006р.,
це знайшло відображення в календарно- тематичному плануванні. Всі вчителі ознайомлені з пояснювальною запискою, в якій визначено
основні змістові лінії навчального предмета «Українська мова»,за
якими структуровано програму. Педагоги
обізнані з наповненням соціокультурної змістової лінії програми , та
здійснюють загальнокультурний розвиток шляхом використання у процесі навчання
народознавчого матеріалу, текстів , у яких розкриваються сторінки історичного минулого України, інформацію про відомих українців минулого та сьогодення. Педагоги Барановська О.В., Приходченко О.А., Кучеренко Г.Р. формують культуру
поведінки через провідну мовленнєву діяльність, складають діалоги , створюють ігрові ситуації , в
яких учні обговорюють правила спілкування , розвивають вміння знайти
влучне слово, для вправляння учнів у правильному і доречному вживанні формул
мовленнєвого етикету пропонують складати діалоги
за ситуативними малюнками.
Педагоги Котлярова Н.М., Лозінська В.В.через створення
ігрових ситуацій вчать спілкуватися з учителями, однокласниками, розвивають словниковий запас ,формують
правильні форми звертання. Педагоги Шевчук
Л.К.,Лихобаб О.В. привчають учнів дотримуватись норм спілкування при роботі у парі, розвивають навички самоконтролю, належне місце
відводять роботи з краєзнавчим матеріалом .Всі прийоми і методи забезпечують якісне оволодіння навчального матеріалу.
|