Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 10:25

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Листопад » 26 » формування цінісного ставлення до культурних та духовних надбань українського народу
12:16
формування цінісного ставлення до культурних та духовних надбань українського народу

Під час НВП педагоги проводять роботу по формуванню краєзнавчих знань, залучають до активної пізнавальної діяльності , застосовують практичні методи навчання ,елементи дискусії .При вивченні виконання навчальних програм, встановлено , що в 1-х кл. відбулись екскурсії до парку,на миколаївський телецентр, планується дослідницький практикум «Чим славиться моє місто», в 2-х кл. мініпроект «Будьмо знайомі», в 4-х класах при вивченні теми «Україна-наша Батьківщина» учні готують повідомлення про  історичні , національно-культурні традиції українського народу. При проведенні уроків, вчителі Кучеренко Г.Р.,Барановська О.В.,Кучеренко Г.Р., застосовують інтерактивні методи , Лихо баб О.В.,Чернега І.О.,Приходченко О.А.групову пошуково-пізнавальну діяльність ,вч.Котлярова Н.М.,Лозінська В.В. створюють  ігрові ситуації пов язуючи з життєвим досвідом дітей.

У ході підготовки до педради  було здійснено вивчення  стану  викладання української мови у 2-4кл. під час якого було вивчено впровадження у навчальному процесі соціокультурної змістової лінії, встановлено  що педагоги 2 кл. працюють за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 кл.К. «Освіта» 2012р.,3- 4кл.працюють за Програмами для 2- 4 кл. загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором К. «Неопалима купина» 2006р., це знайшло відображення в календарно- тематичному плануванні. Всі вчителі ознайомлені з пояснювальною запискою, в якій визначено основні змістові лінії навчального предмета «Українська мова»,за якими  структуровано програму. Педагоги обізнані з наповненням соціокультурної змістової лінії програми , та здійснюють загальнокультурний розвиток шляхом використання  у процесі навчання народознавчого матеріалу, текстів , у яких розкриваються сторінки історичного минулого України, інформацію про відомих українців минулого та сьогодення. Педагоги Барановська О.В., Приходченко О.А., Кучеренко Г.Р. формують культуру поведінки через провідну мовленнєву діяльність, складають діалоги , створюють  ігрові ситуації , в яких учні обговорюють правила спілкування , розвивають вміння знайти влучне слово, для вправляння учнів у правильному і доречному вживанні формул мовленнєвого етикету пропонують складати діалоги за ситуативними малюнками. Педагоги Котлярова Н.М., Лозінська В.В.через створення ігрових ситуацій вчать спілкуватися з учителями, однокласниками, розвивають словниковий запас ,формують правильні форми звертання. Педагоги Шевчук Л.К.,Лихобаб О.В. привчають учнів дотримуватись норм спілкування при роботі  у парі, розвивають навички самоконтролю, належне місце відводять роботи з краєзнавчим матеріалом .Всі прийоми  і методи забезпечують якісне оволодіння навчального матеріалу.

Переглядів: 650 | Додав: Elena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz