Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 18:20

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Серпень » 16 » Десять найгостріших проблем сучасної української школи
01:52
Десять найгостріших проблем сучасної української школи


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи.
І ось результати.
Міністр освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій: Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав;
 Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи;
Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності;
Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;
Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів Низький рівень зарплатні вчителя;
 Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет;
Фінансування управлінь освіти, підвищення престижу роботи державного службовця; Неякісна підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі, відсутність мотивації у його роботі; Тендери.
Начальники управлінь освіти міст – обласних центрів:
Недостатнє фінансування; Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету; Тендери;
Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя;
Занадто велика кількість перевірок;
Занадто велика кількість заходів;
Занадто велика кількість паперів;
Негативний вплив соціальних чинників;
Низька якість підручників;
Устаткування навчальних кабінетів.
Начальники (завідувачі) районних відділів освіти(сільська місцевість):
 Здійснення якісного підвозу учнів, забезпечення ремонту та техогляду шкільних автобусів;
Оновлення комп’ютерної техніки та ТЗН в закладах освіти, забезпечення ліцензійними програмними засобами;
Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів;
Недостатнє фінансування дошкільних, загальноосвітніх, навчальних закладів; Низька якість підручників;
 Відсутність коштів на поточні та капітальні ремонти навчальних закладів; Мала чисельність учнів;
Недосконала система фінансування позашкільних закладів; Низька заробітна плата молодого спеціаліста;
 Недосконалість типових штатів відділів освіти.
Аналіз показує, що хоча проблеми дещо відрізняються, але є й спільні:
 Недостатнє фінансування галузі; Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;
Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя, його низька заробітна плата; Складна процедура тендерних закупівель;
 Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів.
Якщо Вас це зацікавило, спробуйте визначити «свої» десять найгостріших проблем сучасної української школи.
Джерело: МОНМС

Переглядів: 601 | Додав: Elena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz