Міністерством освіти і науки України надіслано інструктивно-методичні матеріали щодо особливостей оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014 № 1/9-74), який розміщено в розділі «Нормативно-правове забезпечення. 2013-2014 н.р.»на сайті управління освіти .
У листі наведені вимоги до контролю за оцінюванням знань, умінь та навичок учнів за 12 бальною системою, перевірки зошитів, описано технологію вербального оцінювання тощо Нагадуємо, що оцінювання знань, умінь і навичок учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Звертаємо увагу на те, що оцінювання навчальних дос
... Читати далі »
Затверджено Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими потребами 30.01.2014
На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607, Міністерством освіти і науки України затверджено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкові класи). Відповідний наказ (від 28.01.2014 №80) розміщено в розділі «Нормативне забезпечення. Держстандарти» на сайті управління освіти Миколаївської міської ради
Недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань 30.01.2014 Керівникам навчальних закладів, учителям початкових класів
Міністерством освіти і науки України надіслано лист про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань (лист МОН від 28.01.2014 № 1/9-72), який розміщено в розділі «Нормативне забезпечення. 2013-2014».
У листі акцентовано увагу на правильному визначенні обсягу домашніх завдань згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.
Нагадуємо, що у 1-му класі домашні завдання не задаються.
У 2-4 класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин; у 3 класі – 1 години 10 хвил
... Читати далі »
Про організацію навчального процесу за складних погодних умов Відповідно до пункту 9.20 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, при зниженні температури повітря:
- для учнів 1 - 4 класів - до мінус 20 град. C
- для учнів 5 – 11 класів - до мінус 24 град. C.
З урахуванням різної реакції дітей на мороз, сімейних обставин, відстані до місця навчання батьки можуть самостійно прийняти рішення про невідвідування дитиною навчального закладу. Водночас необхідно повідомити адміністрацію школи про своє рішення.
У випадку, коли діти залишаються вдома, батьки мають подбати про їхню безпеку та збереження здоров’я
На виконання річного плану роботи на 2013-2014н.р., відповідно до Положення
про міські предметні олімпіади серед учнів початкових класів, затвердженого
науково-методичною радою науково-методичного центру управління освіти
Миколаївської міської ради від 08.02.2012р.№3
шкільний етап олімпіад відбудеться з 03.02.по 28.02.2014р.:
На виконання річного плану роботи на 2013-2014н.р., з метою виявлення
здібних учнів та підтримки інтересу до навчання серед учнів 1-х
кл.,30.01.,24.01.було проведено інтелектуальні конкурси «Маленькіакадеміки» з математики та української мови.
За підсумками проведення конкурсу, встановлено, що педагоги Лозінська
В.В.,Котлярова Н.М. належним чином підготували учнів , які виявили якісні
результати.Найкращими стали роботи учнів Пугач А.,Солома хіна Н.,Ткачук
Т.,БічукМ.,Редько К..Жирнової Г.Гвоздянчук Р.У відповідності до набраної
кількості балів, місця розподілились таким чином: з української мови: