Впровадження практичного психолога в освітні установи почалося в 1988 р., коли ставка "психолога" була введена в навчально-виховні установи. Основною метою як дитячого психолога, який працює в дитячому садку, так і в цілому психологічної служби освіти є забезпечення психологічного здоров'я дітей. Психологічне здоров'я передбачає здоров'я психічне, в основі якого лежить повноцінне психічний розвиток дитини на всіх етапах дитинства. Відповідно до поставленої мети дитячий практичний психолог виконує наступні задачі: реалізує в роботі з дітьми можливості розвитку кожного віку; розвиває індивідуальні особливості дитини, тобто увагу фахівця повинні залучати інтереси, здібності, нахили, почуття, захоплення, відносини дитини і пр. Від психолога потрібно створити сприятливий для розвитку дитини клімат в дитячому саду, а також необхідність надавати своєчасну психологічну допомогу, як дітям, так і їх батькам, вихователям. Основними видами ді
...
Читати далі »
Переглядів: 1651 |
Додав: Elena |
Дата: 11.09.2012
|
|
Документ розроблено з метою вдосконалення правових та організаційних засад розвитку освіти в Україні. Уряд розглянув та схвалив Національну стратегію розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, яку пропонується затвердити відповідним Указом Президента України. Це питання розглядалося на засіданні Кабінету Міністрів 10 вересня 2012 року. До розробки стратегії долучилися практично всі освітянські колективи, громадськість, від яких надійшло майже 6 тисяч пропозицій, зауважень, звернень, які були проаналізовані та враховані в проекті Національної стратегії розвитку освіти. Документ було розглянуто та схвалено минулого року на III Всеукраїнському з’їзді працівників освіти. Національна стратегія розвитку освіти визначає основні напрями, пріоритети, завдання і механізми реалізації д
...
Читати далі »
Переглядів: 526 |
Додав: Elena |
Дата: 11.09.2012
|
|
|