Графік проведення секційних засідань у 2012-2013 н.р.
Дата Час проведення Місце проведення Хто запрошується 23.08 09.00 Миколаївський муніципальний колегіум Керівники м/о вчителів української мови та літератури або провідний фахівець 23.08 09.00 Миколаївський юридичний ліцей Керівники м/о вчителів суспільствознавчих дисциплін або провідний фахівець 23.08 09.00 &nbs
... Читати далі »
Керівникам навчальних закладів, учителям, методистам
Шановні колеги! Просимо звернути увагу на матеріали розділу "Новий, 2012-2013, н.р.",на сайті http://zavuch.at.ua/,матеріали якого постійно оновлюються. Останні надходження - методичні рекомендації Миколаївського інституту післядипломної педагогічної освіти щодо викладання предметів у новому році
та проведення Першого уроку. Крім того, не забувайте уважно стежити за новинами розділу "Нормативне забезпечення. 2012-2013 н.р.".
Цьогоріч на першачків столиці очікує особливе свято. Цього року мами й тата відправляють у «доросле життя» 440 тисяч синочків і донечок. При цьому поріг столичних шкіл переступить 27,2 тисячі школярів. Для київських першачків першого вересня в центрі міста планується влаштувати незабутнє дійство. Для того, щоб обговорити всі його деталі, сьомого серпня під головуванням заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського відбулося засідання організаційного комітету. Так розпочалася підготовка родинного свята на Хрещатику «Дай руку, першокласнику!». У нараді взяли участь спеціалісти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації, Державного музею і
... Читати далі »
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи. І ось результати. Міністр освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій: Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав;
Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи;