Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 10:54

МСНВК для дітей зі зниженим зором

Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальна бібліотека [38]
Наше опитування
Чи вважаєте Ви роботу нашого закладу сучасною?
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Віртуальна бібліотека

Головна » Файли » Віртуальна бібліотека

Драган А.О.конкурсна робота
[ Викачати з сервера (24.8 Kb) ] 01.11.2013, 14:03

Конспект уроку ритміки для 4 класу

Розділ програми з ритміки: Рухливі музично-ритмічні та пісенно-мовні ігри

Тема з розділу програми:музична інсценізація казки на вибір

Тема уроку: З Марією і Мірабеллою рятуємо друзів

Мета:

 формувати вміння виразно передавати рухами характер музики, ігрові образи;

• вчити самостійно використовувати запас танцювальних елементів у іграх, імпровізаціях;

розвивати вміння чути і передавати рухами яскраво виражені ритмічні акценти, швидко реагувати на темпові зміни;

• виховувати колективізм, позитивних рис характеру – наполегливості, вимогливості, терпеливості, доброзичливості тощо.

Обладнання та матеріали:телевізор, магнітофон, аудіо записи (Додаток 3),килимки, м'яч;

Дидактичний матеріал: мультимедійна презентація (Додаток 2);

Індивідуальний матеріал:позначки для дітей - жабеня, гусениця, світлячок; султанчики з поліетилену, паперові листочки за кількістю дітей, крила для метеликів за кількістю дітей.

Драматургія: урок-подорож у казку.

Тип уроку: урок узагальнення знань.

 

Хід заняття

 

Вступна частина

(Лунає музика із к/ф «Марія і Мірабелла» - Додаток 3, Трек №1)

Діти легким бігом на півпальцях забігають у зал, пробігають по колу, потім біжать через середину залу вперед, дійшовши до передньої лінії, через одного розбігаються в сторони і вишиковуються у дві лінії.

Педагог: Доброго дня, діти!

(діти виконують уклін )

Педагог: Сьогодні ми з вами знову завітали до Кімнати казок. Нам з вами доведеться відправитися у незабутню подорож і де с ким познайомитися, але для початку нам треба з вами розімятися.

(виконується розминка)

-         виконання вправ для стоп;

-         виконання вправ для шиї;

-         виконання вправ для плечей;

-         виконання вправ для рук

-         виконання вправдля тулуба;

-         виконання вправ для ніг;

-         стрибки;

-         вправи  для дихання.

 

Педагог:А тепер сідайте будь ласка на стільчики (стільці розташовуються півколом по задній частині залу). Сьогодні ми з вами познайомимося з двома сестричками Марією і Мірабеллою і відправимося з ними у подорож, щоб допомогти їхнім друзям.

Додаток 2, Слайд №1. Додаток 3, Трек №1

Основна частина

Педагог: Жили на світі дві дівчинки, дві сестрички Марія і Мірабелла. Одного разу вони грали на галявині в м'яч.

Додаток 2, Слайд №2.

Музично-ритмічна гра "Передай м'яч”.

Додаток 3, Трек №2

    Усі діти стають по колу. Коли включається музика діти починають передавати мяч по колу, а коли музика зупиняється, той у кого в руках буде мяч повинен відбути його у середину.

Педагог: м'яч упав і покотився прямо до струмка (діти біжать за м'ячем у глиб залу) і дівчатка побачили, що вода в струмку замерзла, а посеред струмка стояв жабеня, покрита тоненькою скоринкою льоду.

Додаток 2, Слайд №3.

Діти, давайте спробуємо допомогти бідному жабеняті. Встанемо навколо нього, і будемо робити красиві, енергійні рухи. Жабеня, заспівай свою улюблену пісню (діти встають навколо жабеня, який накритий поліетиленом)

Додаток 3, Трек №3

(Лунає музика  "Пісенька Квакі” –діти по колу виконуються підскоки, галоп, біг з захльостом.)

Педагог прибирає з жабеня поліетилен, замотаними залишаються тільки лапки. Додаток 2, Слайд №4.

Марія:Квакі, що сталося?

Квакі: Лісова фея сказала, що я приношу користь, а я відповів, так що, яка з мене користь? А фея сказала: "Від неправди вода замерзає, ось вона і замерзла”. Ой, дівчата, здається, насувається гроза.

Додаток 2, Слайд №5.

Педагог:Діти а ви знаєте, як танцюють крапельки дощу?

Додаток 3, Трек №4

(Лунає музика "Дощик” –діти встають по лініях з султанчиками у руках, перед ними стають три дівчинки-крапельки. Вони показують рухи, а всі інші діти за ними повторюють)

Педагог: Марія і Мірабелла сховалися від дощу в печері. В темряві вони побачили безліч вогників. Це були світлячки, вони натирали свої туфельки так, що ті світилися яскраво.

Додаток 2, Слайд №6. Додаток 3, Трек №5

(Лунає музика "Пісенька світлячків” –діти виконують вправи на підлозі: витягування і скорочення стоп, згинання ніг в коліні з відтягнутим носком, "книжка”, "метелик”, "корзиночка”).

Додаток 3, Трек №6

Фізхвилинка

(виконання самомасажу)

Педагог: один світлячок був дуже сумний, тому що у нього раз у раз спалахували туфельки. Звали його Скипирич.

Додаток 2, Слайд №7

Марія:Може нам віднести Скиперича до лісової феї і нехай вона його теж допоможе? Але що це за хрускіт? Це ненажерливі гусениці.

Додаток 2, Слайд №8. Додаток 3, Трек №7

(Лунає музика "Пісенька гусениць” - діти змійкою йдуть по залу тупоючим кроком, потім переходять на легкий біг, перебудовуються в коло, виконують за показом танцювальні рухи в образі гусениць.)

Гра "З'їж листочок”

Додаток 3, Трек №2

   По залу розкидаються листочки, по кількості на один менше, ніж дітей. Під музику діти танцюють, коли музика припиняється, кожен намагається взяти з підлоги один листочок. Кому не дісталося листочка, той сідає на стілець. Поступово забираються всі листочки.

Дітям, які сіли на стільці, надягають крила метеликів.

Педагог: Ну ось, з'їли гусениці останній листочок і закричали, що вони ще хочуть їсти. А голосніше за всіх кричала донька гусеничного короля Омеде. Омеде:Гусениці, слухайте мою команду: "Кружляйте, кружляйте і перетворюйтесь!”

Додаток 2, Слайд №9. Додаток 3, Трек №8

(Лунає музика "Метелики” - діти спочатку кружляють навколо себе, потім танцюють вільно по залу, удаючи метеликів.)

Педагог: Тільки Омеде не змогла перетворитися на метелика, тому заплакала ще дужче.

 

Марія:Давайте її теж візьмемо до лісової феї, може вона зможе допомогти?

Заключна частина

Додаток 3, Трек №9

(Лунає музика "Марш” - діти марширують по залу, пройшовши одне коло, зупиняються.)

Педагог: Ну ось, ми, здається, і прийшли. Подивіться, що залишила нам фея. (Гарно оформлений лист від феї)

Додаток 2, Слайд №10

Педагог:Але перед тим як зачитати лист, я хотіла би дізнатися:

-         Чи сподобалась вам казка?

-         Який герой Вам більше запамятався?

-         Чого, на вашу думку, навчає ця казка?

Добре, молодці. Ви давали гарні відповіді, а тепер слухайте, яке ж повідомлення нам залишила фея.(педагог читає листа) Ваша доброта, чуйність, прагнення допомагати в біді зробили диво. Подивіться у Кваківідтаяли лапки, у Скипирича більше не загоряються туфельки, а у Омеде виросли крила.

Додаток 2, Слайд №11. Додаток 3, Трек №10

(Лунає музика із к/ф «Марія і Мірабелла» - діти вишиковуються у дві лінії )

Педагог: Наша пригода як і наше заняття, добігло кінця. Ви всі були молодці і дуже гарно справились зі своїми ролями. А вдома я пропоную вам намалювати героя, який сподобався вам найбільше і принести малюнок на наступний урок, щоб потім ми змогли створити виставку ваших робіт. До побачення і до нових зустрічей у Кімнаті казок.

Додаток 3, Трек №10

(Лунає музика – діти роблять уклін і виходять з залу).

Категорія: Віртуальна бібліотека | Додав: Elena
Переглядів: 513 | Завантажень: 119 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Олена Слободянюк © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz